Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nu de kerst bijna voorbij is, wil ik de kerstman uit mijn handtekening halen en wijzigen.

Wanneer ik op update mijn handtekening klik, kom ik elke keer in het profiel van .com?

Doe ik iets fout of is het een bugje?

ReizenReizen

Geplaatst
Wanneer ik op update mijn handtekening klik, kom ik elke keer in het profiel van .com?

Vreemd, als ik op "update handtekening" klik gaat er niets mis!

de Tejoos

Geplaatst (bewerkt)

Avatar, instellingen en foto gaat goed, maar zodra ik maar klik in het gedeelte om de handtekening te wijzigen kom ik in mijn profiel van .com. Zelfs naar een herstart van mijn PC :D .

Ook als ik in een bericht op het plaatje of tekst van mijn hadntekening klik, kom ik in mijn .com-profiel???

bewerkt door De Roode Loper
Geplaatst

Ik heb even in je handtekening zitten te rommelen. Is dit wat je wilde hebben? Je had er een foutje in.

Was ik al bang voor ;) , maar wat was er fout?? Geen idee :yes: .

"instellingen"-->"wijzigen handtekening"-->HTML verwijderen-->KLAAR.

Tenminste hier wel ;)

Nu staat ie hier ;) nou jij nog!

Wordt het niet tijd om die kerstman te verwijderen, Kerst is al bijna voorbij ;):blush:

Geplaatst

Ik heb even in je handtekening zitten te rommelen. Is dit wat je wilde hebben? Je had er een foutje in.

Was ik al bang voor :thumbup: , maar wat was er fout?? Geen idee :lol1: .

Ik miste een </a> tussen de statsbar en de beide regels tekst. Daarom kreeg je handtekening het idee dat beide regels bij je statsbar hoorden en dus waren ze gelinkt, gelijk de statsbar, met je gc.com profiel.

:D

Topic kan nu closed toch? Ja

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...