BigBird Geplaatst 22 december 2006 Geplaatst 22 december 2006 In amerika hebben ze er ook last van... link naar forum
@rend Geplaatst 26 december 2006 Geplaatst 26 december 2006 Vandaag toen ik hem op de PC aansloot was het licht weer uit. Na ca. 1,5 uur ging hij spontaan weer aan. Raar maar waar Ik hoop dat de nieuwe software dit probleem oplost
czardo Geplaatst 2 januari 2007 Auteur Geplaatst 2 januari 2007 Het moet niet gekker worden. Het nieuwe jaar is goed begonnen. Ineens doet de backlight het weer. Blijft vreemd voor zo'n duur apparaat als je het mij vraagt, maar goed. Verder niet zeuren maar chachen!!!!
BigBird Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 Is er nog nieuws op het front van de backlight problemen? Ik overweeg ook de aanschaf van een 60CSX, maar omdat het cachen nogal eens uitloopt in de avonduren, is het wel handig als we dan wat kunnen zien zonder zaklamp... BigBird
@rend Geplaatst 18 maart 2007 Geplaatst 18 maart 2007 Ik heb er sinds de up-date geen last meer van en gisteren de hele avond en nacht een cache gedaan.
czardo Geplaatst 19 maart 2007 Auteur Geplaatst 19 maart 2007 Bij mij ging ie het, zoals door derden reeds voorspeld, ineens weer doen. Ik blijf er bij dat het een vreemd verhaal is voor zo'n duur apparaat. Maar goed, het werkt weer!
Aanbevolen berichten