Team The Spacewuppies Geplaatst 15 december 2006 Geplaatst 15 december 2006 Dan kijk je of het een traditional is of een multi. Is het een traditional dan ga je de cache zoeken, is het een multi dan pak je de cacheomschrijving en ga je die opvolgen. Dus als ik goed begrijp, dan kan ik als je een "premium lid"(of hoe noemde je dat) bent..dan kan je wel d.m.v. het .loc. filetje alle coordinaten in ene keer op je GPS krijgen d.m.v. easyGPS?
Team The Spacewuppies Geplaatst 15 december 2006 Geplaatst 15 december 2006 (bewerkt) Dat zal er van af hangen. Nog niet alle caches hebben additional waypoints. Die vermelden de waypoints alleen maar in de tekst. En natuurlijk zijn er de waypoints die je onderweg zelf moet vinden/uitrekenen. En de caches waar de makers zelf gpx of loc of wpt bestanden vermelden op de cache pagina. Overigens gebruik ik zelf niet die loc bestanden, maar pocket queries en GSAK. Als er dan additional waypoints bij staan belanden ze vanzelf in mijn gps ja. pocket queries en GSAK Weer wat nieuws... Bedankt in ieder geval alvast over de uitleg van de .loc filetjes. P.s. Heb net ff gegoogled en heb een uitleg over GSAK gevonden: http://gsak.net/GSAK101_Dutch.doc Die heb ik opgeslagen op mijn PC...kan ik hem eens in alle rust lezen. Tjee wat is er veel mogelijk zeg. 15 december 2006 bewerkt door Team The Spacewuppies
Kruimeldief Geplaatst 15 december 2006 Geplaatst 15 december 2006 Topic opgeschoond. Het echte volledig offtopicgeneuzel verwijderd. "Het is zo weinig waar dat alle mensen van nature gelijk zijn, dat geen twee mensen een half uur bijeen kunnen zijn zonder dat de één een duidelijke overmacht over de ander verwerft. "
Aanbevolen berichten