draculix Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 ook ik gebruik de oude kaarten. die nieuwe duren me veel te lang. (mede omdat ik niet zo'n snelle computer heb). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 Rein is al een poosje niet meer online geweest (ik vraag me af waarom). Huh: Reintje de Vos: laatst actief: vandaag 18.00u, hij is nu online! Of was die opmerking van jou genoeg om hem terug te laten komen? groetjes Geovlinder Hoewel super (maar dat is deze hele topic al berichten lang) kan ik je melden dat Reintje nogal erg veel last heeft van koorts. Vandaar dat hij zijn activiteiten op een heel laag pitje heeft gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 Ik gebruik ook nog steeds de oude kaart. De nieuwe is erg traag ook al is mijn computer nog zo snel Ik zet meestal de pocket queries in mapsource en zoek ik op die manier, gaat stukken sneller knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 2 december 2006 Share Geplaatst 2 december 2006 topic kan gesloten worden.. dit is de zoveelste topic over kaarten geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden