bapamaci Geplaatst 23 november 2006 Geplaatst 23 november 2006 Ik wil een cache doen die bestaat uit 2 waypoints. Het eerste waypoint bevat info voor de tweede die 10 km verderop ligt. Nu is het op het eerste waypoint de info voor de tweede al geruime tijd niet aanwezig. Ik heb tweemaal contact gezocht met de eigenaar. De eerste keer zou hij het die week in orde maken en de tweede keer werd er totaal niet gereageerd. Het gaat om GC2452. Wat kan ik hier nog mee?
Gast Team_Maju Geplaatst 23 november 2006 Geplaatst 23 november 2006 Ik wil een cache doen die bestaat uit 2 waypoints.Het eerste waypoint bevat info voor de tweede die 10 km verderop ligt. Nu is het op het eerste waypoint de info voor de tweede al geruime tijd niet aanwezig. Ik heb tweemaal contact gezocht met de eigenaar. De eerste keer zou hij het die week in orde maken en de tweede keer werd er totaal niet gereageerd. Het gaat om GC2452. Wat kan ik hier nog mee? op de cachepagina een verzoek doen tot archivering.. dan krijgt de reviewer er bericht van.. en kan die contact zoeken en desnoods de cache archiveren
bapamaci Geplaatst 23 november 2006 Auteur Geplaatst 23 november 2006 Op deze manier gedaan en de eigenaar heeft binnen een uur actie ondernomen. Bedankt
Ruud4d Geplaatst 23 november 2006 Geplaatst 23 november 2006 Normaal gesproken zou ik niet direct een verzoek tot archivering doen maar eerst een "needs maintenance" log.
bapamaci Geplaatst 23 november 2006 Auteur Geplaatst 23 november 2006 Normaal gesproken zou ik niet direct een verzoek tot archivering doen maar eerst een "needs maintenance" log. Ik zal daar de volgende keer aan denken. Maar in de voorgaande logs van deze cache was ook al aan gegeven dat hij niet compleet was en onderhoud nodig had. Ook was er een log van een cacher die contact via mail zou opnemen.
Twinlife Geplaatst 23 november 2006 Geplaatst 23 november 2006 Hij is inmiddels in onderhoud. LINK Draadje kan dicht. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden