Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Nog even onder de oude naam. De nieuwe (MRmcb) is nog niet operationeel... Omdat we inmiddels op de 100 gevonden caches zijn aangekomen, willen we nu ook een cache gaan leggen. De voorbereidingen zijn in volle gang, echter staat er op mijn zojuist aangemaakte cachepagina nog de tekst Additional Waypoints. Deze zijn er niet en daarom wil ik dit verwijderen. Hoe doe je dat??? Iemand bekend met dit probleem? Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,

Mrmcb

Geplaatst
Als je die tekst bedoelt met 'no additional waypoints. Edit Waypoints' en zo... die staat er alleen maar omdat het je eigen cache is. Anderen krijgen dat niet te zien.

Aha!!! Ok, Xaa. Bedankt, dan ben ik weer gerustgesteld. Ben bijna klaar met deze cache en heb er nog een in gedachte...

Geplaatst
Hallo,

Nog even onder de oude naam. De nieuwe (MRmcb) is nog niet operationeel... Omdat we inmiddels op de 100 gevonden caches zijn aangekomen, willen we nu ook een cache gaan leggen. De voorbereidingen zijn in volle gang, echter staat er op mijn zojuist aangemaakte cachepagina nog de tekst Additional Waypoints. Deze zijn er niet en daarom wil ik dit verwijderen. Hoe doe je dat??? Iemand bekend met dit probleem? Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,

Mrmcb

Het is eigenlijk de bedoeling dat je die aanmaakt. Er zijn twee redenen om het niet te doen: Je kunt de auto bijna naast de traditional parkeren of je maakt een mistery waarbij de parkeerplaats de oplossing zou verraden. Maar in dat geval moet je er toch één aanmaken met daarin de lokatie van de cache en zet hem dan op "Hide this waypoint from view except by the owner or administrator". Als je dat niet doet, krijg je een note van de reviewer om dat aan te passen. Dan duurt het alleen maar langer voor de caches online komt. Succes met het leggen van de cache.

Geplaatst

Succes met het leggen van de cache.

Bedankt, maar de juiste lokatie heb ik de reviewers note gezet. Is dat niet voldoende dan?? Moet deze verplicht in dit veld ingevuld worden?

Geplaatst

Bedankt, maar de juiste lokatie heb ik de reviewers note gezet. Is dat niet voldoende dan?? Moet deze verplicht in dit veld ingevuld worden?

Ja, dat is wat de reviewers tegenwoordig vragen.

Geplaatst

OK Ruud4d, dan ga ik het zo doen. Bedankt voor de info!

Geplaatst

OK Ruud4d, dan ga ik het zo doen. Bedankt voor de info!

:thumbsup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...