Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag viel mijn oog hierop:

logotiny.gif

Geocache Navigator

Go Geocaching with your Mobile Phone

The Trimble® Geocache NavigatorTM is the first fully featured geocaching application for the mobile phone. If you have a GPS enabled mobile phone on Sprint, Boost or Southern Linc networks you can get started without a standalone GPS unit.

Geocache Navigator is linked directly to Geocaching.com's geocache listings and provides you with real-time access to caches near your location.

Hoever is Nederland hiermee?

Of hadden we dit al eens behandeld?

bewerkt door Twin Peaks
  • 1 month later...
Geplaatst

Dit viel mij ook op en ben verder gaan zoeken naar software om te gaan geocachen met mijn telefoon, maar helaas geen software

Weet iemand misschien of er een tool is om cache pagina's op te slaan in je telefoon zodat je niet met al die papier handel de bossen in hoeft te trekken......

Geplaatst
Dit viel mij ook op en ben verder gaan zoeken naar software om te gaan geocachen met mijn telefoon, maar helaas geen software

Weet iemand misschien of er een tool is om cache pagina's op te slaan in je telefoon zodat je niet met al die papier handel de bossen in hoeft te trekken......

Als je telefoon AcrobatReaderLE kan draaien en je premium member bij Geocaching.com bent, kun je de pdf-file downloaden van een cache.

Geplaatst

Na aanleiding van dit heb ik eens een HTML export vanuit GSAK gedaan naar een SonyEricson K750i.

Dit toestel is namelijk geschikt om mee te browsen en hiermee worden soms ook caches in het veld gelogt op .com.

De indexpagina die is ontstaan is hierna ook keurig te openen maar iedere link waar ik daarna op klik geeft een enorme letterbrij waarin eiegnlijk alleen de bestandnamen van bepaalde plaatjes nog te herleiden zijn zoals found.gif en multi.gif

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...