Mijn zoon, op dit moment werkzaam in Afganistan, ontmoette op de Nederlandse Ambassade aldaar iemand die in de knoei zit met Ozi. Hij verwees hem door naar mij (nog steeds papa kan alles?:-) maar dit gaat geheel boven mijn pet. Wie o wie kan deze man helpen:
Ik ben Erik Simonides, regional director DCA-vet (NL NGO) in Faizabad, Badhakshan. Voor mijn werk heb ik het programma Ozi-explorer aangeschaft en de kaart van Badhakshan (USDMA, cd15) in Tiff formaat, schaal 1:100000, Hirat North grid Deze kaarten kan ik laden in Ozi-explorer, maar de grid/calibratie niet,het progamma kent deze niet. Het is mogelijk een zg. User grid te maken. Zie onderstaande correspondentie met de maker van Ozi explorer.
Hi Erik,
You should be able to set up a User Datum in OziExplorer.
The document you sent says Herat datum is referenced to the ellipsoid International 1924.
See the Datums / User Datum section of the Help for details of setting up a user datum based on the data in your document. In the "datums.dat" file add the line below. The datum will be added to the bottom of the datums list.
Vraag
Joseph
Mijn zoon, op dit moment werkzaam in Afganistan, ontmoette op de Nederlandse Ambassade aldaar iemand die in de knoei zit met Ozi. Hij verwees hem door naar mij (nog steeds papa kan alles?:-) maar dit gaat geheel boven mijn pet. Wie o wie kan deze man helpen:
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten