tsaar Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 Hallo ik ben pas begonnen met geocaching en heb sins een maand een etrex venture cx. aar nu is mijn vraag welke noorden moet ik er inzetten ik kan kiezen uit waar, manetisch, grid en gebr. welke van deze vier kan ik het beste gebruiken bij geocaching. En als ik een andere moet kiezen dan waar waar vind ik dan de magnetische waarde. groetjes tsaar
Kruimeldief Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 Hallo ik ben pas begonnen met geocaching en heb sins een maand een etrex venture cx. aar nu is mijn vraag welke noorden moet ik er inzetten ik kan kiezen uit waar, manetisch, grid en gebr. welke van deze vier kan ik het beste gebruiken bij geocaching. En als ik een andere moet kiezen dan waar waar vind ik dan de magnetische waarde. groetjes tsaar In de regel gebruiken we allemaal "Waar" (True)
tsaar Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Geplaatst 28 oktober 2006 Bedankt voor het antwoord Kruimeldief
thex Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 Binnen de 1 km is waar een altijd redelijke keus
Aanbevolen berichten