Spring naar bijdragen

Projectie in METERS met Etrex Legend?


voorstad

Aanbevolen berichten

Voor het vinden van een cache mag ik een projectie uitvoeren (Etrex Legend).

 

Nu weet ik dat ik kan projecteren door vanuit de "Find" optie in het overzichtmenu de locatie te kiezen waar vandaan ik moet projecteren. Vervolgens kan ik de optie "Project" uitvoeren.

 

Mijn probleem is hetvolgende: de projectie is in meters (laten we zeggen 985 meter), maar in mij scherm staat de afstand (distance ) in kilometers (km) aangegeven en kan ik maar tot 2 posities achter de komma invoeren. In dit geval dus 0,98 of 0,99km. Maar dat is dus weer 5 meter extra onnauwkeurigheid.... :lol1: Weet iemand of en hoe je hier ook meters in kunt invoeren?

 

Ik heb op het forum en in de handleiding gezocht, :ph34r: maar hierover niets kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor het vinden van een cache mag ik een projectie uitvoeren (Etrex Legend).

 

Nu weet ik dat ik kan projecteren door vanuit de "Find" optie in het overzichtmenu de locatie te kiezen waar vandaan ik moet projecteren. Vervolgens kan ik de optie "Project" uitvoeren.

 

Mijn probleem is hetvolgende: de projectie is in meters (laten we zeggen 985 meter), maar in mij scherm staat de afstand (distance ) in kilometers (km) aangegeven en kan ik maar tot 2 posities achter de komma invoeren. In dit geval dus 0,98 of 0,99km. Maar dat is dus weer 5 meter extra onnauwkeurigheid.... :lol1: Weet iemand of en hoe je hier ook meters in kunt invoeren?

 

Ik heb op het forum en in de handleiding gezocht, :ph34r: maar hierover niets kunnen vinden.

 

Nee, dat kan niet met de Legend. De hoogste resolutie is 10 meter. Je moet dus ter plekke corrigeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...