Spring naar bijdragen

Cache ripper actief ??


The Froggies

Aanbevolen berichten

:ph34r:

Wij kregen afgelopen weekend van drie teams de melding dat onze cache geript was.

Ik ben er kort geleden nog geweest en was alles okay (GCR4HV Green Froggies).

Onze cachecollega's Duvelkes hebben op hetzelfde moment dezelfde ervaring mee moeten maken (GCR4J7 Duvelkes Wood) Het is mij veel te toevallig dat er OP DEZELFDE TIJD in een verlengde route van elkaar nu TWEE CACHES TEGELIJK zijn geript. Dat kan geen toeval zijn. Hier moet iemand achter zitten die toegang heeft tot de gegevens van verborgen gaches en er een duivels genoegen in schept om de complete caches (inc. cachebox = amukist, inhoud en TB's + cion) weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Team_Maju

Zwaar klote en ook wel heel toevallig dat ze beiden weg zijn.. je breekt er niet echt je nek over als je deze caches gaat doen.

 

We wensen jullie in elk geval succes met het opnieuw neerleggen van de caches, al kunnen we ons goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van.. waarom? Wie garandeerd je dat ze de volgende keer niet verdwijnen.

 

We hopen in elk geval van wel dat ze terugkomen.. want het is een erg leuk gebied waar de cache doorheen loopt.

 

maju

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is al een poosje geleden gelogd maar komt wel bij jullie uit de omgeving dit logde geocreen bij berckter cache.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

January 27 by GeoCreen (54 found)

Eerst onze eerste cache "Maaszicht"... Nu deze...

Een bezoekje van de zogenaamde cache-raiders... Jongens (of meisjes, of WAT dan ook) ga gewoon met de Lego spelen ofzo... Logboekje leeg gescheurd, en de cache leeg... ja behalve dan hun suikerzakjes...

GA ZELF EEN LEUKE HOBBY ZOEKEN, MAAR LAAT ONS MET RUST!!

 

Voor ons hoeft het zo in ieder geval niet meer... Jullie worden bedankt...

 

GeoCreen

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hopelijk blijft het bij deze.

 

Groetjes Team*Smeigel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede raad maar al TE LAAT : je moet hem/haar negeren.

Dit draadje had nooit mogen bestaan.

Zo iemand kickt vaak op de AANDACHT.

 

Nou, die aandacht kan hij van mij krijgen :lol1: Laat ik hem niet in de vingers krijgen :ph34r:

 

Er is al veel geschreven over dit onderwerp in dit draadje:

 

http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=5740

 

Sterkte ermee en laat je hobby niet verzieken.

 

Groet,

CrankyHenkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...