delta123 Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 Uit Maaspost 28 maart 2007 Weer slangen in het bos ALBRANDSWAARD - Een voorbijganger heeft drie slangen gesignaleerd in het bos Valckesteyn bij Poortugaal. Het vermoeden bestaat dat het hier gaat om de giftige Aspisadder. Afgelopen najaar zijn er door Staatsbosbeheer (eigenaar van het bos) en Stichting Serpo al zes adders gevangen. Toen was al duidelijk dat er meer slangen in het bos aanwezig zijn. De zoektocht werd gestaakt omdat de dieren in de winterslaap gingen. Daaruit lijken ze nu te zijn ontwaakt. De slangen zijn gezien in de buurt van de visvijver. einde bericht toevoeging: De cache is net weer een weekje online. Wie durft?
mlvdburg Geplaatst 29 maart 2007 Geplaatst 29 maart 2007 Ook de cache van mij ligt hier, ik wacht even de borden af. Vanmiddag stonden er nog geen borden in het SBB gebied dat je er niet mocht komen. Alleen blijft het op passen zeker als je in het hoge gras loopt. Mlvdburg
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 30 maart 2007 Geplaatst 30 maart 2007 Over de Aspisadder zie Wikipedia met een foto van het dier. Ik zie dat de melding van gisteren nog niet in de waarnemingslijst staat. De adder is redelijk normaal voorkomend in Zuid-Europa tot aan de Middellandse Zee. Leuk dat ze de milde winter hebben overleefd. Maar ja, hij wordt nog als exoot gezien net zoals die kleurige parkieten in mijn stad die ook de winter doorstaan hebben. Maar zo gaat het in ons landje sinds het einde van de ijstijd: planten en dieren uit zuidelijker streken vestigen zich hier en anderen trekken weg naar het noorden.
Team Foxlake Geplaatst 4 april 2007 Auteur Geplaatst 4 april 2007 Ik denk dat iedereen erg voorzichtig is en de cache niet durft te zoeken aangezoen het bezoekers aantal van de laatste drie weken.
Team Foxlake Geplaatst 8 april 2007 Auteur Geplaatst 8 april 2007 Hoe komt het dat mijn cache niet op de kaart met caches staat? moet deze nog geupdate worden en zo ja om de hoeveel tijd gebeurd dit?
Ruud4d Geplaatst 8 april 2007 Geplaatst 8 april 2007 (bewerkt) Hoe komt het dat mijn cache niet op de kaart met caches staat? moet deze nog geupdate worden en zo ja om de hoeveel tijd gebeurd dit? Waarschijnlijk omdat je op de "Gevonden"-kaart kijkt. Daar worden door jouw geplaatste caches niet weergegeven. Overigens is dit wel een heel erg off topic post. Je had gewoon een nieuw onderwerp aan kunnen maken. 8 april 2007 bewerkt door Ruud4d
Team Foxlake Geplaatst 9 april 2007 Auteur Geplaatst 9 april 2007 Ik zie hem toch echt niet op de kaarten staan?? Beetje vreemd. Hoezo Off-topic? Het gaat nog steeds over de zelfde cache.
delta123 Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 Op de googlekaart staat deze cache gewoon vermeld. Op de oude (stippen) kaart weet ik niet, die gebruik ik al een poos niet meer. Ben er zaterdag geweest. Er staan nergens borden en geen slang gezien.
Ruud4d Geplaatst 9 april 2007 Geplaatst 9 april 2007 Ik zie hem toch echt niet op de kaarten staan?? Beetje vreemd. Hoezo Off-topic? Het gaat nog steeds over de zelfde cache. Als ik via "mijn kaart" een kaart aanmaak met door jou niet-gevonden caches, zie ik het puntje van je cache niet op de kaart staan. Maak ik echter een kaart met jouw wel-gevonden caches, zie ik het puntje wel. Ik heb dus een foutje gemaakt met wat ik hierboven schreef. Ik had daar moeten zetten dat je waarschijnlijk naar de "Niet gevonden"-kaart keek. En het is weldegelijk off topic. Deze topic gaat over slangen bij een cache. Dus niet over of het stipje van die cache te zien is op een kaart. Dat het nu in het topic is dat je zelf hebt aangemaakt of dat het hier jouw/dezelfde cache betreft, heeft daar helemaal niets mee te maken. Dus wat mij betreft mogen de modjes dit afsplitsen en in een nieuwe topic zetten of zelfs aan een andere topic knopen. Er zijn namelijk genoeg andere topics die hier ook al over gaan.
Aanbevolen berichten