Spring naar bijdragen

OZI op Smartphones


LTeunis

Aanbevolen berichten

Maar dan net even anders....

 

Op dit moment ben ik al aardig in contact met de makers van efficasoft GPS utilities over de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van .MAP en OZF bestanden van OziExplorer waardoor een boel calibreren niet nodig zal zijn. Van de makers heb ik vernomen dat zij inmiddels met de .MAP intergratie zijn begonnen.

 

De maker heeft mij ook gevraagd om zaken aan te geven die specifiek voor het geocachen en toegevoegd zouden kunnen worden. Ik denk bv. aan projectie.......

 

Hiervan zou ik dan ook graag input voor willen hebben. Laat maar horen dus.

 

Mij is gevraagd om deze integratie te testen. Zodra een betaversie hiervan beschikbaar is zal ik hier een verslag van maken.

 

Op zich denk ik goed nieuws voor alle smartphone gebruikers die ook van 'ozi' afscheid hebben moeten nemen.

 

Let wel: het een en ander is nog in een zeer pril stadium en ik natuurlijk niets beloven.

 

 

LTeunis

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb het programma inmiddels wat nader aan de tand gevoeld en er moet nog wel het een en ander aan gebeuren voor dat het geschikt is om te gebruiken bij het geocachen. Het een en ander is al doorgegeven aan de maker:

  1. Het lijkt of de kaart images zoals bv. (de door mij ingescande) 50B te groot is om te kunnen laden.
  2. Er is nog geen mogelijkheid om handmatig WP's toe te voegen (wel via een .csv)
  3. Ook een goto ontbreekt!

Ik ben benieuwd of hij er nu mee door wilt gaan.

 

noot: Maar het programma heeft zeker potentie

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...