Spring naar bijdragen

organisatie event


teamjane75

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het mooiste is om eerst zelf een event te bezoeken voordat je zoiets wil organiseren. Dan krijg je al een aardig beeld. Ga eerst voor jezelf na of je 10 of 500 cachers wil ontvangen.

Dit is wat Groundspeak ervan zegt:

Event Caches/Event Caches

Event Caches zijn bijeenkomsten die open staan voor alle GeoCachers en die door GeoCachers georganiseerd worden. Na het event, moet de eigenaar/plaatser de Cache binnen vier weken archiveren. Alhoewel muziek concerten, ham radio dagen, stadsfestiviteiten een hoop interesse kunnen wekken bij GeoCachers worden deze evenementen niet geschikt geacht voor event Caches (omdat de organisatoren en hoofdzakelijke bezoekers geen GeoCachers zijn). Ook is het niet de bedoeling om een event Cache op te zetten om een georganiseerde dag te maken om al bestaande Caches te gaan zoeken. Voor dit soort gezamelijke activiteiten kun je het forum het beste gebruiken.

 

Voor events die uit verschillende onderdelen bestaan en ook nog een grote Cachetocht hebben dient maar een eventcache te worden aangemaakt die alle informatie bezit.

 

Event Caches dienen minimaal vier weken vóór de te houden datum te worden aangemeld, zo dat potentiële bezoekers ook na het reviewen van het event nog tijd hebben om zich aan te melden. Event Caches worden doorgaans niet langer dan drie maanden van te voren gepubliceerd om te voorkomen dat ze dan erg lang in de nieuwste lijsten en Cache verslagen voorkomen. Voor landelijke of internationale Cache events kan een uitzondering worden gemaakt, die kunnen tot maximaal zes maanden van te voren worden gepubliceerd.

Overleggen over een opzet ed. kan je het beste met de reviewer om teleurstellingen of niet-goedkeuringen te voorkomen.

 

En mocht je onze reviewer nodig hebben, mail dan met kruimeldief@geocachingadmin.com of Hawkeyes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word hier zo moe van..... eerst wil iedereen na het vinden van 1 cache een cache plaatsen. Nu moet er meteen weer een event georganiseerd worden. Misschien is het verstandig om er eerst een paar bij te wonen voor je zelf iets organiseerd.

En mocht er een event in het Noorden komen dan is deze eerst aan de beurt. En misschien willen de heren uit Groningen je wel helpen :angry:

Marja :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet ie in het noorden WEL georganiseerd worden en tot nu toe heb ik nog geen bevestiging gekregen. En ik vind de opmerking over het feit dat er maar 1 cache gevonden is en dan gelijk een event organiseren wel erg overdreven. Ga nou niet gelijk negatief doen, je bent toch niet verplicht om 100 caches te hebben gevonden en 10 events te hebben bezocht om een event met meerdere geocachers te organiseren? Volgens mij is het niet in mijn belang maar in belang van ons allemaal. Wat is er leuker dan naar een event te gaan waar jezelf niet vandaan komt. Dus wordt er nou niet moe van .....

bewerkt door teamjane75
Link naar opmerking
Deel via andere websites

**OFFTOPIC**

 

Weet je waar IK zo moe van wordt?

 

Van het feit dat men meteen kritiek meent te moeten hebben! Als iemand een vraag stelt over hoe een event te organiseren; graag! Beter dat, dan er naderhand over zeiken dat het niet goed was.

 

Wees blij dat men het initiatief neemt om er 1 te organiseren, anders waren er allang geen meer.

 

Niet mopperen en zeiken over het minimale aantal gevonden caches of het deelgenomen events voor het zelf leggen van een cache of organiseren van een event.

 

Iedereen doet dit voor zijn of haar hobby en iedereen speelt zijn of haar spelletje.

En als het je niet bevalt, doe die cache of event dan niet aan!

 

Zo, mijn mening is weer op het net.

 

Eventuele reacties/commentaar hierop, zijn niet van toepassing op dit draadje, dus richt deze liever aan mij in een pm of maak er n draadje van of zo. Me no care so much.

**

 

TeamJane75, veel suc6 met het organiseren van je Event, ikzelf zal er niet bij zijn vanwege het maximaal af te leggen KM's in een week :P

 

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn opmerking was niet negatief bedoeld. Ik weet wel, door het bijwonen van events, dat er veel meer bij komt kijken dan alleen maar bedenken dat het leuk is om andere cachers te ontmoeten. Het gaat om: ontvangst en met name de ruimte... alleen al het aantal auto's dat er zullen komen. Catering, veel mensen komen van ver en willen graag iets eten of drinken. Het plaatsen van caches, en dan niet 1 maar liefst meerdere. Ik denk dat je in je enthousiasme jezelf mee laat slepen. Ga eens informeren bij Kapitein Haak, bij Vinnie, bij de mensen van Scouting Erica, bij IJskimo en zo zijn er nog wel een paar.

Als het erom gaat om eens wat leuks te doen met andere cachers doe dan een oproep en je zult zien dat een "mini" event en het lopen van reeds geplaatste caches heel gezellig is.

Veel cache plezier

Marja

 

En even ter verduidelijking voor Ron, dit is geen zeiken. Dit is een beetje ervaring in combinatie met gezond verstand tov jeugdig enthousiasme.

 

Verder maak ik hier geen woorden vuil aan, ik wacht nog steeds op het event in het NoordOosten ;) Waar ook veel enthousiasme voor was en dat nog steeds op zich laat wachten :lol1:

Dus Sn@g en Twin... waar blijven jullie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...