Spring naar bijdragen
  • 0

Callibratie fout?

Vraag

Geplaatst

Als ik deze route inlees in Ozi lijkt het of de kaart slecht gecallibreerd is. Ik meen nochtans dat ik op de juiste manier gecallibreerd heb. Kan iemand even controleren of hij hetzelfde probleem heeft met deze route? Zo kan ik uitsluiten dat de GPS route data verkeerd is. Eens ik weet dat de data correct is kan ik op basis daarvan de kaart opnieuw callibreren

Alvast bedankt

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Als ik deze route inlees in Ozi lijkt het of de kaart slecht gecallibreerd is. Ik meen nochtans dat ik op de juiste manier gecallibreerd heb. Kan iemand even controleren of hij hetzelfde probleem heeft met deze route? Zo kan ik uitsluiten dat de GPS route data verkeerd is. Eens ik weet dat de data correct is kan ik op basis daarvan de kaart opnieuw callibreren

Alvast bedankt

Heb je route ingelezen. Zie geen fouten dus het rte-bestandje is goed in ieder geval.

Succes met zoeken :ph34r:

• 0
Geplaatst

Ik heb het in Mapsource bekeken en in Ozie. Bij Ozie liggen de punten regelmatig buiten de paden. In het mapsource bestand liggen ze er beter op. Maar volgens mij zijn het ook minder punten. Wat ik kon zien, is de route goed te lopen met Garmin.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...