Gast Chicky Rules Geplaatst 26 september 2006 Geplaatst 26 september 2006 ik heb op het hemmenland een cache gevonden nu wil ik hem plaatsen dat k hem gevonden heb.. nu lukt dit me gewoon niet had ik eerst een neiuwe cache aangemaakt!! maar ben dus wel benieuwd hoe ik dit dus opvoer misschien kan iemand me helpen!?
De Roode Loper Geplaatst 26 september 2006 Geplaatst 26 september 2006 ik heb op het hemmenland een cache gevonden nu wil ik hem plaatsen dat k hem gevonden heb.. nu lukt dit me gewoon niet had ik eerst een neiuwe cache aangemaakt!! maar ben dus wel benieuwd hoe ik dit dus opvoer misschien kan iemand me helpen!? Een beetje onduidelijk bericht . Sorry ik begrijp niet wat je bedoeld. Heb je al een account aangemaakt bij geocaching.com?
Ruud4d Geplaatst 26 september 2006 Geplaatst 26 september 2006 (bewerkt) ik heb op het hemmenland een cache gevonden nu wil ik hem plaatsen dat k hem gevonden heb.. nu lukt dit me gewoon niet had ik eerst een neiuwe cache aangemaakt!! maar ben dus wel benieuwd hoe ik dit dus opvoer misschien kan iemand me helpen!? Heb je nu de cache gevonden en wil je hem loggen of heb je een cache verstopt en wil je die aanmelden bij geocaching.com? Voor beide gevallen heb je sowieso een account nodig bij gc.com. En ik heb je op deze naam niet gevonden. Of je moet de Chicky Rules zijn die één cache in Luxemburg heeft gevonden. Dan wil ik je in het tweede geval aanraden om eerst meer caches te lopen en dan eens te denken aan het leggen van een cache. En in het eerste geval is het je al eens gelukt om te loggen. Dus ik neem aan dat je een andere Chicky Rules bent. Verder wil ik je wijzen op de gebruikershandleidingen die op de index pagina van geocaching.nl staan. 26 september 2006 bewerkt door Ruud4d
Goedweerloper Geplaatst 26 september 2006 Geplaatst 26 september 2006 (bewerkt) ik heb op het hemmenland een cache gevonden nu wil ik hem plaatsen dat k hem gevonden heb.. nu lukt dit me gewoon niet had ik eerst een neiuwe cache aangemaakt!! maar ben dus wel benieuwd hoe ik dit dus opvoer misschien kan iemand me helpen!? Oke, zoals ik het zie (beetje onduidelijk bericht) heb je een cache gevonden. Dan moet je geen nieuwe cache gaan aanmaken. Om de cache als 'gevonden' te loggen moet je eerst een account op geocaching.com aanmaken. Als je dat aangemaakt hebt en bent ingelogd dan kun je de cache gaan zoeken op geocaching.com Als je de naam van de cache nog weet kun je het beste doen door bij 'searching for caches' de 'advanced' optie te nemen en dan in het tweede menutje te kiezen voor 'by keyword'. Typ (een deel van) de naam van de cache in en zoek... klik dan de (goede) cache aan en je komt op de cache pagina. Daar kun je de cache gaan loggen via 'log your visit' onder het kopje Navigation. Selecteer 'found it' in het bovenste menutje, selecteer de goede datum, schrijf je logje in het comments vak en klik 'submit log entry' aan (linksonder). Je logje staat nu op de cache pagina! Om caches uit te zoeken zijn de kaarten van geocaching.nl het makkelijkst, of als je thuiscoordinaten hebt ingevoerd via je geocaching.com profiel zoeken naar de 'nearest caches'. 26 september 2006 bewerkt door Goedweerloper
Gast Team_Maju Geplaatst 26 september 2006 Geplaatst 26 september 2006 Ze heeft kunnen loggen. Probleem dus opgelost.
Aanbevolen berichten