stada Geplaatst 16 februari 2003 Geplaatst 16 februari 2003 Iemand een idee hoe het staat met de RD- en confluence-toevoeging van de site?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 16 februari 2003 Geplaatst 16 februari 2003 Al dat plotselinge omschakelen van het forum heeft het tijdschema wat opgerekt. Maar René is zover dat een vernieuwd 'fotoalbum' al op zijn thuis-server in principe werkt. Het is nog geen 24/7 dienstverlening op het VIA micro-motherboard maar dat komt eraan. Vraag eens aan René Geoman (password enzo nu nog nodig) want zo af en toe geeft het (oude - zie vorige meetpunten site - maar nog geldige) ip- nummer van hem wel sjoege.
stada Geplaatst 24 februari 2003 Auteur Geplaatst 24 februari 2003 Het valt me op dat er foto's zijn weggelaten t.o.v. de vorige site. Is dat bewust gedaan of is dat omdat we nog in de testfase zitten? En zijn die foto's nu verloren? En de teksten die ik bij sommige foto's had staan missen nu ook... Ziet er verder goed uit. Toch had ik liever gezien dat er een ingang was per punt met een tekst bij zo'n punt en niet bij elke foto. Zie www.confluence.org.
stada Geplaatst 25 februari 2003 Auteur Geplaatst 25 februari 2003 Klinkt goed. Geef maar een seintje als ik kan uploaden. Heb een aantal confluences verzameld. Vooral die klikkaart lijkt me een waardevolle toevoeging.
Aanbevolen berichten