Spring naar bijdragen

mappen portugal


Gast loek2006

Aanbevolen berichten

Hallo, wij gaan binnenkort richting Portugal. Van die streek heb ik voor Oziexplorer nog geen enkele map.

Van Spanje wel. Maar, wie kan mij helpen aan de mappen van Portugal. Ik heb ongeveer 2 maanden gezocht, maar nog niets kunnen vinden. Wie helpt me uit de brand? Oh ja, jullie willen natuurlijk weten in wel apparaat ik de Oziexplorer gebruik. Welnu, dat is in de MIO 168 PDA. Werkt als een trein.

 

Nou, ik ga zitten wachten op reactie's. Loek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:D Als je mij een PM stuurt kan ik je wellicht helpen Edit by Bytheway: "Als het niet publiekelijk kan is het wellicht illegaal, dus doe het maar gewoon openbaar. Anders zal dit bericht helaas verwijderd dienen te worden."

 

groeten team pa3ems

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, wij gaan binnenkort richting Portugal. Van die streek heb ik voor Oziexplorer nog geen enkele map.

Van Spanje wel. Maar, wie kan mij helpen aan de mappen van Portugal. Ik heb ongeveer 2 maanden gezocht, maar nog niets kunnen vinden. Wie helpt me uit de brand? Oh ja, jullie willen natuurlijk weten in wel apparaat ik de Oziexplorer gebruik. Welnu, dat is in de MIO 168 PDA. Werkt als een trein.

 

Nou, ik ga zitten wachten op reactie's. Loek

 

Mocht het allemaal nog niet gelukt zijn ... ik heb toevallig OziExplorer kaarten voor de Algarves.

Ikzelf vond ze echter niet heel erg duidelijk. Heb zelf ook een Mio 168 en heb ook in Portugal gecached.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat die kaarten allemaal "vrij " zijn. Graag wil ik dan ook vermeld zien wat voor

kaarten gebruikt worden. Anders zal helaas dit draadje gesloten moeten worden.

 

Bytheway

 

Ik heb mijn kaarten via-via gekregen. Hoe kan ik zien of ze vrij zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is volgens mij geen land in Europa dat zijn topografische kaarten vrij laat verspreiden.

Hetzelfde geldt voor autowegkaarten die of van Michelin of van Falk oid. afkomstig zijn.

Ik kan, zelf na uitgebreid peinzen over deze zaak, niets bedenken van enige kwaliteit dat 'vrij' is.

Behalve kaarten van Microsoft die ooit met hun routeplanner op disk zijn verschenen en die 'vrij kunnen worden opgenomen in eigen publicaties', waarvoor dan ook de gereedschappen zijn bijgevoegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...