muiz Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 (bewerkt) Hallo, Op 20-8-06 heb ik uiterste 1 gevonden alleen het stipje verdwijnt niet van de .nl kaart. (GCWN4F) Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt! muiz99 28 augustus 2006 bewerkt door muiz
knifemen Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 (bewerkt) Hallo, Op 20-8-06 heb ik uiterste 1 gevonden alleen het stipje verdwijnt niet van de .nl kaart. (GCWN4F) Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt! muiz99 Door deze link te gebruiken en het GC nummer in te voeren Corrigeer logs groet knifemen 28 augustus 2006 bewerkt door knifemen
muiz Geplaatst 28 augustus 2006 Auteur Geplaatst 28 augustus 2006 Oke dan heb ik het denk ik goed gedaan. Heb de link namelijk gister al gevolgd, zag alleen vandaag nog geen verschil. Ik wacht nog wel een paar dagen om te zien of het stipje verdwijnt. Bedankt.
knifemen Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Oke dan heb ik het denk ik goed gedaan.Heb de link namelijk gister al gevolgd, zag alleen vandaag nog geen verschil. Ik wacht nog wel een paar dagen om te zien of het stipje verdwijnt. Bedankt. Het kan binnen een uur bijgewerkt zijn maar kan ook 24 uur overheen gaan dus even geduld hebben. groet
Heirbaut Hunters Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Verdwijnen de andere gevonden caches wel?
ET4FR & CO Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Oke dan heb ik het denk ik goed gedaan. Heb de link namelijk gister al gevolgd, zag alleen vandaag nog geen verschil. Ik wacht nog wel een paar dagen om te zien of het stipje verdwijnt. Bedankt. Het kan binnen een uur bijgewerkt zijn maar kan ook 24 uur overheen gaan dus even geduld hebben. groet Volgens mij duurt het nu nog langer , ik heb twee dagen geleden al correctie's doorgevoerd die nu nog niet bijgewerkt zijn
Team Geo-cachet Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Ook onze twee founds van gisteren zijn nog niet bijgewerkt. We houden het wel even in de gaten.
Heirbaut Hunters Geplaatst 28 augustus 2006 Geplaatst 28 augustus 2006 Hallo, Op 20-8-06 heb ik uiterste 1 gevonden alleen het stipje verdwijnt niet van de .nl kaart. (GCWN4F) Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt! muiz99 Sinds heden 14:12 is deze bijgewerkt.
muiz Geplaatst 29 augustus 2006 Auteur Geplaatst 29 augustus 2006 Hallo, Op 20-8-06 heb ik uiterste 1 gevonden alleen het stipje verdwijnt niet van de .nl kaart. (GCWN4F) Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt! muiz99 Sinds heden 14:12 is deze bijgewerkt. Super bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden