gpsgek Geplaatst 14 augustus 2006 Geplaatst 14 augustus 2006 Hoihoi, Het plan is om binnenkort een Garmin GPSmap 60CSx aan te schaffen. Wat betreft de GPS ben ik 99,9% zeker, vanwege de goede prestaties van het apparaat. Nu moeten er natuurlijk een aantal accesoires bij, bijvoorbeeld een fiets-houder, batterijen en een geheugenkaartje. Zijn er nog meer "handige" accesoires waarop ik zou moeten letten? Ik hoor het wel... Tot cache
Boswijk Posse Geplaatst 14 augustus 2006 Geplaatst 14 augustus 2006 Hoihoi, Het plan is om binnenkort een Garmin GPSmap 60CSx aan te schaffen. Wat betreft de GPS ben ik 99,9% zeker, vanwege de goede prestaties van het apparaat. Nu moeten er natuurlijk een aantal accesoires bij, bijvoorbeeld een fiets-houder, batterijen en een geheugenkaartje. Zijn er nog meer "handige" accesoires waarop ik zou moeten letten? Ik hoor het wel... Tot cache Je hebt het tasje gezien. Daar zit een handige haak aan zodat je 'm aan een broekriem of aan de banden van je rugzak kan klikken. Heb je lekker je handen vrij ! Daarnaast beschermt het ook het display. Ik vind er persoonlijk wel 2 nadelen aan zitten: 1. de bediening van de grote knop door zo een hoesje heen is lastig. Ik stuur de cursor vaak de verkeerde kant op. Gelukkig kan de GPS makkelijk erin en eruit gehaald worden, dus geen groot probleem. 2. de zicht op het beeldscherm is wat minder maar niet onoverkomelijk Toch al met al wel handig. Topo-NL is ook een must. Maar die had je al op de lijst staan Verder zou ik niets kunnen bedenken.
gpsgek Geplaatst 14 augustus 2006 Auteur Geplaatst 14 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt voor je reactie. Het tasje twijfelde ik nog over, maar je hebt wat betreft het scherm gelijk. TOPO-nl heb ik al, dus dat hoef ik niet meer aan te schaffen. Bedankt voor je reactie! Ps: nog bedankt voor het "proef-cachen"! 14 augustus 2006 bewerkt door gpsgek
Boswijk Posse Geplaatst 14 augustus 2006 Geplaatst 14 augustus 2006 (bewerkt) Bedankt voor je reactie. Het tasje twijfelde ik nog over, maar je hebt wat betreft het scherm gelijk. Zo'n kunststof scherm is wel krasgevoelig, zeker als-ie in en uit de rugzak gaat en vervolgens tegen je sleutelbos aan ligt. Vandaar het hoesje. Ik heb in een reclamebanner een keer GPS screen protectors gezien. Die heb ik ook ooit voor m'n PDA gehad. Je kent het wel, zo'n dun kleef-filmpje wat je over het scherm plakt en vervangt als het vies/beschadigd is. Wellicht ook een optie. Doei. 14 augustus 2006 bewerkt door Boswijk Posse
Urslau Geplaatst 14 augustus 2006 Geplaatst 14 augustus 2006 Hallo GPSGek, Ik maar denken dat je helemaal waus was van je PDA Ik heb zelf gekozen voor de 60CSx (vanwege de kompas-functie voor het cachen). Daarbij het accesoirepakket met 1 GB microSD (op dit moment het grootste) incl tasje (zoals hierboven al vermeld). Daarbij topoNL, echter zonder CN. Dat laten we over aan de nüvi Ik wil de Moordrechtse winkel niet voortrekken, maar ik ben er erg tevreden over en de prijzen zijn goed. Succes met de afweging.
gpsgek Geplaatst 14 augustus 2006 Auteur Geplaatst 14 augustus 2006 Ik maar denken dat je helemaal waus was van je PDA Ben ik ook, alleen de PDA is nogal crash gevoelig, zowel qua hardware als software is gebleken...
Aanbevolen berichten