Spring naar bijdragen

weerterheide


Gast wla1962

Aanbevolen berichten

wie kan mij even op gang helpen, ik ben nieuw met het geocaching en ik ben begonnen met het eiland in het zand en dit lukte meteen, nu ben ik verdergegaan naar weerterheide eerst naar de parkeerplaats,op het bord het volgende waypoint ingevoerd en er na toe gegaan ,op dit punt de 46 graden vastgezet en 1000 meter gelopen en uitgekomen op een grote vlakte zand ,vanaf hier kom ik niet meer verder.wie helpt mij even verder?

 

rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wie kan mij even op gang helpen, ik ben nieuw met het geocaching en ik ben begonnen met het eiland in het zand en dit lukte meteen, nu ben ik verdergegaan naar weerterheide eerst naar de parkeerplaats,op het bord het volgende waypoint ingevoerd en er na toe gegaan ,op dit punt de 46 graden vastgezet en 1000 meter gelopen en uitgekomen op een grote vlakte zand ,vanaf hier kom ik niet meer verder.wie helpt mij even verder?

 

rob

Hallo wla,

 

De bedoeling bij die cache is dat je vanaf het wp dat je op het bordje hebt gevonden een projectie maakt van 46 graden en 1000 meter. Dat doe je met je GPS. Dat levert je dan een nieuw coördinaat op waar je naartoe moet. Om je te helpen bij het projecteren, is het nodig om te weten welke GPS je hebt. Maar het eenvoudigst is om je handleiding even door te lezen. En zoeken op dit forum levert ook nog wel eens een antwoord op.

Succes.

 

P.S.

Dat projecteren zou je nu ook thuis op je pc kunnen doen middels een geschikt programma. Maar dan wordt mijn antwoord veel te uitgebreid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ga niet alleen zoeken want dan wordt het waarschijnlijk een teleurstelling :yes: . Je hebt net één van de moeilijkste caches uitgezocht. :blink: Hij is moeilijk omdat hij nogal diep begraven ligt. Verzamel een aantal enthousiaste cachers :blush: en ga samen zoeken. Via het forum kun je de vraag wel uitzetten: wie gaat er mee zoeken. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eh, kwil niet vervelend zijn... maar zo diep begraven ligt die niet... we hebben hem laatst gedaan, en hij lag niet dieper dan andere caches... we vroegen ons al af of die soms verplaatst was of zo... want meer dan cmtje zand lag er toch echt niet overheen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...