Spring naar bijdragen

THEMA CACHES


team wolfje

Aanbevolen berichten

Hallo

 

ik heb een vraag net zoals sommige vind ik dat er in de meeste caches veel goedbedoelde prullaria zit .

is het geen idee om meer met themas te doen

zelf heb ik de coin cache verstopt onder het motto munt erin munt eruit leuk voor verzamelaars enz

ik zit erover te denken als scout zijnde er een te maken met naambandjes of badges bijvoorbeeld.

is dit geen leuk voorstel caches met een thema

 

:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Persoonlijk vindt ik thema-caches zeer leuk. Ze hebben vaak een echt onderwerp waardoor ze ander geocachers interesseren voor jou hobby's. Dat kan van alles zijn: munten, houtsnijwerk, fossielen, mineralen, geveltekens (mmmm, krijg een nieuw cache idee, gevelteken hunt :o )

 

Kortom: Thema-caches, goed opgezet, kunnen zeer leuk en informatief zijn.

 

Bytheway

 

ps: volgens mij had je "caps lock" aan staan bij het intypen van de topic :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben voor thema-caches, maar het moet wel een thema zijn waar iedereen aan kan bijdragen. Anders zou je een groep mensen buiten kunnen sluiten.

Vorig jaar hadden wij hetzelfde idee en bij ons is toen Theme geboren. We waren in het begin bang dat de mensen zich er niet aan zouden houden, maar nu naar een jaar doet iedereen dat nog steeds. Gelukkig, want zo houd je het voor iedereen leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

ik heb een vraag net zoals sommige vind ik dat er in de meeste caches veel goedbedoelde prullaria zit .

is het geen idee om meer met themas te doen

zelf heb ik de coin cache verstopt onder het motto munt erin munt eruit leuk voor verzamelaars enz

ik zit erover te denken als scout zijnde er een te maken met naambandjes of badges bijvoorbeeld.

is dit geen leuk voorstel caches met een thema

 

:blink:

Hi,

 

Euro der uit, dubbeltje erin zeker! Ga na een bezoek of 25 nog maar eens kijken wat er in je goedbedoelde stash nog te vinden is. :rolleyes:

 

SY Etienne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben voor thema-caches, maar het moet wel een thema zijn waar iedereen aan kan bijdragen. Anders zou je een groep mensen buiten kunnen sluiten.

Maar als het thema je niet bevalt of als je er niet aan bij kunt dragen dan betekent dat toch niet dat je de cache niet kunt vinden of loggen. Ik ben geen muntenverzamelaar (hoewel ik wel graag veel geld heb :blink: ) maar voel mij absoluut niet niet-welkom of buitengesloten

 

Persoonlijk bekijk ik de inhoud nauwelijks en ruilen doe ik eigenlijk ook nooit dus voor mij zijn thema caches hetzelfde als gewone caches. En voor alle caches (thema of niet): hoe meer caches hoe meer vreugd :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ruilen doe ik eigenlijk ook nooit dus voor mij zijn thema caches hetzelfde als gewone caches.

Prima, ieder z'n meug!

Maareh, als je nou langs Theme van ons gaat... een lollie mag je gratis hoor! (Wat me eraan doet denken dat de voorraad misschien weer eens bijgevuld moet worden...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Themes rule, wat mij persoonlijk betreft dan...

 

of gewoon een onderwerp waarover je een multicache maakt of zo....

 

Verder ben ik de laatste tijd niet zo heel erg aan cachen toegekomen...

 

Maar geniet ik wel van het bijhouden van mijn eigen caches en het achter de schermen werk voor .nl....

 

Hopelijk komen er meer ideen los door deze vraag...

 

Groeten en knuffels voor iedereen,

Remco

:huh::D:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik stel voor op -->> 26 april

Laten we een plaatsloze cache maken geheten 'Dutch Trash Cache' waar iedereen zijn belevenissen verteld en tot welke goede daden die is gekomen.

Foto's van verzameld afval, een voorjaarsschoonmaak voor de cacheplaatsers ( troep uit de cache!) wie bedenkt nog meer?

En een eventueel event kan ook best uitgroeien tot een garage-sale :-)

 

In de USA pakken ze het groots aan: aparte gelegenheids-T-shirts, afvalverzamelzakken met opdruk, sponsoring door Magellan.

"Wie gaat organiseren?" wil ik maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast biker112

Een scouting cache is een super plan. Ben zelf al zowat mijn hele leven en ik heb te veel insignes voor op mijn blouse dus wel tof om dubbele te ruilen en andere dan ook natuurlijk :D

Zeer goed initiatief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...