Spring naar bijdragen
  • 0

Noorwegen

Gast thedruid

Vraag

Geplaatst

Wij zijn voornemens te gaan wandelen in Noorwegen over 2 weken.

Weten jullie of ik de maps van mij Garmin MapSource Norway CD's kan converteren naar een correcte gecalibereerde Oziexplorer map voor mijn Pocketpc versie. Of zijn er andere versies online verkrijgbaar wellicht?

Daarnaast vroeg ik me af of mensen daar nog leuke Geocaches hadden gedaan die ze kunnen aanraden.

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Tip: Stuur eens een mailtje naar Mr. Chaos.

Uit zeer (zeer, zeer) betrouwbare bron weet ik dat hij daar op vakantie is geweest. Hij had overigens dezelfde problemen wat betreft de kaarten, maar heeft een oplossing bedacht zodat hij tòch de Garmin kaarten op de PDA kan gebruiken. Overigens heb ik datzelfde gedaan voor de hollandsche kaarten. Ik moet zeggen dat ik dik tevreden daarover ben en OziCE bijna verbannen heb van mijn PDA.

• 0
Geplaatst

Garmin verkoop zijn eigen GPS 10 Bluetooth muis met een software pakket dat luistert naar de naam Garmin Que.

Deze software is ook via de support site van de GPS 10 gratis te downloaden.

Voor de Windows PPC versie 2.90 en voor de palm 2.20

Garmin Que is een soort tomtom maar dan met mapsource kaarten.

Is heel goed te gebruiken om je Garmin MapSource Norway CD's mee te bekijken dus.

Ooit was ik dit allemaal zelf aan het uitproberen, ik heb versie 2.70 nog op de PPC staan.

Helaas hebben ze mijn Laptop gejat, dus hoe het allemaal moet/ging weet ik ook niet meer.

Wel weet ik nog dat je de stemmen van Garmin nRoute kan gebruiken om Nederlands gesproken stemaanwijzingen toe te voegen aan Garmin Que.

• 0
Geplaatst
Garmin verkoop zijn eigen GPS 10 Bluetooth muis met een software pakket dat luistert naar de naam Garmin Que.

link?

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Garmin Que is een soort tomtom maar dan met mapsource kaarten.

Is heel goed te gebruiken om je Garmin MapSource Norway CD's mee te bekijken dus.

Inderdaad, dit is de juiste manier! Zie de link naar Garmin Que in de vorige post van gpsgek.

bewerkt door Mr.Chaos
  • 0
Geplaatst (bewerkt)

Ik ga er vanavond direct mee aan de slag, iedereen alvast bedankt voor de info, links etc.

Zal me nog wel even melden als het allemaal gelukt is.

-- update--

Oke het werkt dus allemaal perfect. Tnx voor alle info

bewerkt door thedruid
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...