Buteo66 Geplaatst 8 september 2006 Geplaatst 8 september 2006 Ik heb denk ik ergens een afslag gemist (spreekwoordelijk dan). Ook ik heb Bretanus gelopen en kom niet uit die projectie. Ik heb een Magellan Sportrak Pro en kan noch in de gebruiksaanwijzing, noch in het menu van mijn gps iets vinden dat op projectie lijkt. Heeft iemand (kennis van) een Sportrak Pro en wil je mij misschien helpen?
Team Geo-cachet Geplaatst 8 september 2006 Geplaatst 8 september 2006 Ik heb denk ik ergens een afslag gemist (spreekwoordelijk dan). Ook ik heb Bretanus gelopen en kom niet uit die projectie. Ik heb een Magellan Sportrak Pro en kan noch in de gebruiksaanwijzing, noch in het menu van mijn gps iets vinden dat op projectie lijkt.Heeft iemand (kennis van) een Sportrak Pro en wil je mij misschien helpen? Op de site van GPS-koopgids kwam ik de volgende vraag en antwoord tegen: ---------------------------------- De handleiding die ik bij de ontvanger kreeg lijkt lang niet alles te bespreken wat er mogelijk is met de ontvanger. Klopt dat? Klopt als een bus. De handleiding die bij je ontvanger wordt geleverd is een zogenaamde basis-handleiding. Wil je echter alle ins en outs van de ontvanger te weten komen, download dan de volledige handleiding van de site van Magellan: http://www.magellangps.com/en/support/prod...sportrakpro.asp en kies voor de optie 'Manual'. ----------------------------------- Die site ligt er nu wegens onderhoud overigens uit.
De Roode Loper Geplaatst 8 september 2006 Geplaatst 8 september 2006 Ik heb een gewone gele sportrak en daar kan het zelfs mee. Het staat er niet handig in maar bij mij op blz. 28 figuur A kun je het wel een beetje terugvinden. Het staat verstopt in het menu waar je wpt's kunt editten, sorteren en deleten. suc6
Buteo66 Geplaatst 8 september 2006 Geplaatst 8 september 2006 Dank jullie wel. De site van Magellan ligt al weken plat. Voor "gepland" onderhoud. Ik zal nogmaals naar mijn handleiding kijken. Misschien kan Roode Loper even de stappen aangeven die hij doorloopt op zijn gps?
sloppie Geplaatst 9 september 2006 Geplaatst 9 september 2006 (bewerkt) Als je nu naar je scherm gaat waar de de coordinaat wordt weergegeven en je hoogte, daarin staat ook zoeken 1-ste sat etc. en je tripteller. Druk dan op het boekje en voila daar staat Projectie gewoon in het lijstje. peiling en afstand invullen invullen en klaar is kees, ten minste vanaf je huidige positie anders moet je even een WP kiezen en vandaaruit werken. Of op je navigatiescherm met de cursor naar de afstand en hoek lopen die je wilt. Wel even de hoek en afstand op je scherm instellen dan Sloppie PS de site http://www.magellangps.com/ is gewoon in de lucht hoor! 9 september 2006 bewerkt door sloppie
Buteo66 Geplaatst 11 september 2006 Geplaatst 11 september 2006 (bewerkt) Ik voel me steeds dommer maar ik weet niet over welk scherm je het hebt. Ik zie niets van wat je beschrijft. Heb jij ook een sportrak (pro)? Kun je me dan vertellen van beginscherm af aan wat ik moet doen? Ik zoek al heel lang naar een oplossing hiervoor. 11 september 2006 bewerkt door Buteo66
De Roode Loper Geplaatst 11 september 2006 Geplaatst 11 september 2006 Dank jullie wel. De site van Magellan ligt al weken plat. Voor "gepland" onderhoud. Ik zal nogmaals naar mijn handleiding kijken. Misschien kan Roode Loper even de stappen aangeven die hij doorloopt op zijn gps? Ik gebruik de Magellan al een hele tijd niet meer, omdat de basic dus een nare bug heeft. Kan ik dus niet zo 1,2,3, uitleggen. Er zijn vast anderen die dat wel kunnen, bijvoorbeeld de Roode Lantaarn .
sloppie Geplaatst 11 september 2006 Geplaatst 11 september 2006 Ik voel me steeds dommer maar ik weet niet over welk scherm je het hebt. Ik zie niets van wat je beschrijft. Heb jij ook een sportrak (pro)?Kun je me dan vertellen van beginscherm af aan wat ik moet doen? Ik zoek al heel lang naar een oplossing hiervoor. Ja ik heb een sportrak pro! Het gaat om het scherm waar je in grote letter/cijfers je lokatie ziet het is het "positiescherm" zie de tekening op blz 35 van de nederlandse handleiding eerste regel northing tweede regel easting daaronder een aantal meters, de hoogte helemaal onderin het beeld staat de tripteller als je nu op de knop met het boekje drukt krijg je het positie menu 1 coörd sys 2 kaart datum 3 hoogte mod 4 projectie <<<<<<<<<<<< dat is hem dus Moet toch te vinden zijn. Succes Sloppie
Team Geo-cachet Geplaatst 11 september 2006 Geplaatst 11 september 2006 Dank jullie wel. De site van Magellan ligt al weken plat. Voor "gepland" onderhoud. Ik zal nogmaals naar mijn handleiding kijken. Misschien kan Roode Loper even de stappen aangeven die hij doorloopt op zijn gps? De site lijkt inderdaad plat te liggen, maar toch kun je er de handleiding downloaden. Ga naar http://www.magellangps.com/assets/manuals/...k_mappro_en.pdf Het projecteren van waypoints staat beschreven op pagina 35. Succes!
Buteo66 Geplaatst 20 september 2006 Geplaatst 20 september 2006 Met de twee laatste reacties moet ik er toch uit kunnen komen. Bedankt mensen!
Davince Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 Hallo geocachers!!! Ben nieuw hier dwz ´k heb geen gps maar ga vrijdag een bezoekje brengen aan Notter en hoop huiswaarts te keren met een GPS V deluxe. Kan haast niet wachten, voel me als een klein kind en ben derhalve ook zo ongeduldig als een kind Misschien voel je hem al aankomen..... Kun je met een GPS V projecteren??? Alvast bedankt voor de reacties!! Groetjes Davince
Peetee Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 Misschien voel je hem al aankomen..... Kun je met een GPS V projecteren??? Kort en bondig: JA!
Team Firefox Geplaatst 4 oktober 2006 Geplaatst 4 oktober 2006 Het lijkt wel verzoekplaatjes aanvragen hier Kan het ook met een Explorist 400, eventueel na firmware update?
EvdB69 Geplaatst 17 september 2011 Geplaatst 17 september 2011 5 jaar na de start van dit topic is de info nog actueel en helpend. Tnx voor de uitleg
Aanbevolen berichten