bab2501 Geplaatst 26 juli 2006 Share Geplaatst 26 juli 2006 (bewerkt) ik wou even wat dingen vragen ik zag z'n grijs rechthoekje waar staat die voor? ik kam ineens een ronde rode stip tegen? 26 juli 2006 bewerkt door bab2501 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giga Geplaatst 26 juli 2006 Share Geplaatst 26 juli 2006 (bewerkt) als je even gezocht had op dit forum, had je gevonden dat de grijze rechthoekje stations zijn. Zo te zien zijn de rode stippen earthcaches. oepss, ik bedoelde letterbox natuurlijk 26 juli 2006 bewerkt door giga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 24 november 2006 Share Geplaatst 24 november 2006 Ik heb al een aantal malen geprobeerd om een cache bij te schrijven via de DHZ. Er wordt netjes aangegeven dat de cache bestaat en dat het een uur / dag kan duren maar hij komt er niet bij! Via statistieken kun je bij "Logs van hunter" nog steeds de cache niet vinden en de teller blijft dus op het oude getal staan! Is dit al een eerder voorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 24 november 2006 Share Geplaatst 24 november 2006 Ik heb al een aantal malen geprobeerd om een cache bij te schrijven via de DHZ. Er wordt netjes aangegeven dat de cache bestaat en dat het een uur / dag kan duren maar hij komt er niet bij! Via statistieken kun je bij "Logs van hunter" nog steeds de cache niet vinden en de teller blijft dus op het oude getal staan! Is dit al een eerder voorgekomen? Even via een PM of mail aan Reintje de Vos melden. Zal dan nog wel even duren want volgens mij is hij er even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 24 november 2006 Share Geplaatst 24 november 2006 Bedankt Ruud voor de fast reactie. FF een stomme vraag misschien maar wat is een PM en/of hoe kan ik het mailadres "Reintje" opzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 24 november 2006 Share Geplaatst 24 november 2006 Bedankt Ruud voor de fast reactie. FF een stomme vraag misschien maar wat is een PM en/of hoe kan ik het mailadres "Reintje" opzoeken? Even een mailtje naar dhz@geocaching.nl. Dan kan hij (ikke dus) er even naar kijken, als je ook even aangeeft om welke caches het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 24 november 2006 Share Geplaatst 24 november 2006 Bedankt voor de respons, het mailtje is al onderweg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden