Peetee Geplaatst 2 februari 2003 Share Geplaatst 2 februari 2003 Ik kan momenteel niet de .com site benaderen, bv. mijn cache-pagina. Hebben meer mensen hier last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 2 februari 2003 Share Geplaatst 2 februari 2003 ja bij mij zegt hij dat de com.site overbelast is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast holt119 Geplaatst 2 februari 2003 Share Geplaatst 2 februari 2003 De verbinding is in de loop van de avond steeds slechter geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 februari 2003 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2003 ja bij mij zegt hij dat de com.site overbelast is Ja, ik zie het nu ook: The request cannot be processed at this time. The amount of traffic exceeds the Web site's configured capacity. De verbinding is in de loop van de avond steeds slechter geworden. Zou de drukte van de zondag te groot worden (veel logs die ingeklopt worden) ? Kan ik me iets bij voorstellen ... De belangstelling groeit nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rofo Geplaatst 3 februari 2003 Share Geplaatst 3 februari 2003 net nog even op de site geweest, en geen probleem. Pagina is erg snel geladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 3 februari 2003 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2003 net nog even op de site geweest, en geen probleem. Pagina is erg snel geladen. Yep! Ik kan er ook weer op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden