bab2501 Geplaatst 24 juli 2006 Geplaatst 24 juli 2006 (bewerkt) Hoi, Wij gaan met de tourbus naar Italie nabij het garda meer (Lago di Garda) nabij de plaats Peschiera volgens mij is het ongeveer 100km van Milaan Nou wou mijn vader dat ik wat cache's opzocht in die regio Ik Plan altijd het Geocachen zelf maar met Geocaching in het buitenland (Italie) ben ik nog niet zo bekend Wij kennen wel iemand die goed italiaans kan. maar dan moet je wel iets op papier hebben en dat lukt niet zo goed nou is mijn vraag Ik zou graag tips hebben met het zoeken van cache's in Italie En ik zou graag weten hoe ik aan cache pagina's kom Zou iemand mij meer informatie kunnen geven? Alle informatie is welkom Nog even kort nabij het garda meer (Lago di Garda) de plaats Peschiera camping san benedetto Max 20km of rond het meer Traditional het liefst maar Puzzel of muli kan ook 24 juli 2006 bewerkt door bab2501
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 juli 2006 Geplaatst 24 juli 2006 Dat wordt een drukke bedoening daar bij dat bergmeer. Zie maar het draadje: Geocaches nabij Gardameer en een zoek in dit forum op 'garda' levert nog meer op. Er is een Italiaanse GC site:GEOCACHING ITALIA En op geocaching.com kan je zoeken naar caches in de omgeving van...
jojonl Geplaatst 24 juli 2006 Geplaatst 24 juli 2006 voor eens en voor altijd en voor iedereen: zoek je een cache ergens op de wereld maak gebruik van de google earth plug in en voila: overal ter wereld verschijnen de schatkistjes. http://www.geocaching.com/kml/buildnetworkkml.aspx oh ja een tip: als je echt niet weet waar je heen wilt gaan, kun je zo natuurlijk een duidelijke keuze maken: kijk DAAR liggen de meeste caches dus DAAR gaan we heen ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden