peteruutassn Geplaatst 30 januari 2003 Geplaatst 30 januari 2003 Wederom een nieuwe beta versie voor de vista v3.03 Met als toevoeging 1000 waypoints ipv 500. Let op! Ook bij deze beta versie wordt alles (op de Kaarten na) gewist/gereset!!!
Ruben Geplaatst 9 februari 2003 Geplaatst 9 februari 2003 Versie 3.10 is al te downloaden. En dit is geen beta meer.
djvdb Geplaatst 10 februari 2003 Geplaatst 10 februari 2003 Dit geld trouwend ook voor de Etrex Legend. Die ik vandaag op m'n GPS gezet heb. Ook met die extra grote "opslagruimte".
Ruben Geplaatst 15 februari 2003 Geplaatst 15 februari 2003 Versie 3.10 heb ik onderstussen draaien op mijn Vista. Ik heb er al mee rondgereden in de auto (Heerlen - Utrecht) en het werk allemaal zonder problemen. Volgens mij is het geheel niet langzamer geworden en lock-ups of iets dergelijks heb ik ook nog niet meegemaakt.
rofo Geplaatst 15 februari 2003 Geplaatst 15 februari 2003 Laatste versie werkt ook bij mij uitstekend. Je kan zelfs je adresgegevens erin kwijt, die bij het opstarten getoond worden. Enige tijd terug was hier een draadje over om het met een speciaal programmatje te doen. Nu kan het dus gewoon zo al. groeten, Rob
Ruben Geplaatst 16 maart 2003 Geplaatst 16 maart 2003 En weer nieuwe versie : 3.20 deze keer met maar 1 bugfix : Changes made from version 3.10 to 3.20: Corrected problem that potentially rounded northing/easting values when entering or editing waypoints in UTM-based grids.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden