ronenbianca Geplaatst 4 juli 2006 Geplaatst 4 juli 2006 Heeft er iemand toevallig een php script om vanuit een gpx geocaches in een lijst te tonen, dit om mijn gevonden caches op mijn site te laten zien. Zodat je van de site kunt aflezen welke traditionele en multicaches ik gedaan heb. Afijn, waarschijnlijk zie je wel wat ik bedoel. Mocht er iemand iets weten, graag.
gpsgek Geplaatst 4 juli 2006 Geplaatst 4 juli 2006 Linkje Linkje is alleen een optie wanneer je Perl kunt gebruiken. In mijn geval dus niet en dus doe ik het met de hand
gpsgek Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 Dit is de windoos versie. En als je nu noch windows acces, noch acces tot perl applicaties hebt? Zegmaar alleen mysql en ftp...?
Mr.Chaos Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 Dit is de windoos versie. En als je nu noch windows acces, noch acces tot perl applicaties hebt? Zegmaar alleen mysql en ftp...? Je kan ook makkelijk een macrootje maken in GSAK om een HTML-file te exporteren met daarin een tabel met al je gevonden caches. Niks geen Perl, MySQL, etc! Met één druk op de knop de HTML-file schrijven en uploaden naar je webserver via FTP moet heel goed mogelijk zijn! Hier staat bijvoorbeeld een macro waarmee je een uitgebreide offline-html-file kan schrijven van 1 cache, als je daar ergens een loopje inbouwt zodat al je geselecteerde wp's worden doorlopen, en wat dingen verandert kan je zo een hele tabel erin knallen met alle details die je zelf wenst (cachetype, datum gevonden, GC-code, cachenaam, etc, etc, etc)! Voor uploaden via FTP heb ik thuis wel een Windows *.cmd-scriptje dat je vanuit GSAK kunt aanroepen.
Jurgen & Co Geplaatst 5 juli 2006 Geplaatst 5 juli 2006 Ik heb gewoon standaard windoows XP en dit programmatje geinstallerd en klaar.
delta123 Geplaatst 13 oktober 2006 Geplaatst 13 oktober 2006 Lijkt me leuk om ook hier eens mee te gaan stoeien. Ik heb al tijden een eigen website maar doe er weinig mee. Het lijkt me ook leuk om eens wat meer met m'n foto's te doen die ik in de loop der tijd verzameld heb. Die moeten er dus ook op komen. De site van Lteunis vind ik ook erg mooi. En die van GPSgek. ik hoop dat het een klein beetje daar op kan lijken. Alleen het bijhouden he, daar ligt het vaak aan.
ronenbianca Geplaatst 13 oktober 2006 Auteur Geplaatst 13 oktober 2006 Wat ik nu gedaan heb ik de GPX met mijn gevonden caches exporteren uit GSAK en uploaden naar de server als .xml Daarna pakt een php / javascriptje dit op en plot deze caches in een google maps kaartje!! Tadaaa!!! Lekker in- en uitzoomen en alles in kaart Ik ben hier goed tevreden mee. Maar toch bedankt voor de moeite, jongens.
delta123 Geplaatst 13 oktober 2006 Geplaatst 13 oktober 2006 Ik zei de site van GPSgek maar ik bedoelde natuurlijk de site van ronenbianca Even een nieuwe cache afmaken en dan wordt de nieuwe website het volgende project waarmee we gaan beginnen.
disneyteam Geplaatst 13 oktober 2006 Geplaatst 13 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb een virtual root server in Amerika staan en maak daarbij gebruik van wget. Daarmee haal ik de HTML file op. Vervolgens gebruik ik php om daaruit de logs te halen. Die sla ik op in een mysql database. Vervolgens maak ik hier gebruik van om mijn eigen grafieken te maken via een php grafieken programma (Welke hier te verkrijgen is) en ik ga er nog verder mee als ik 's avonds de tijd heb. Om ook de logs te gaan tonen. Kortom ik ben er mee bezig maar ik ben nog niet ver. Nu zijn de volgende zaken af: 1) Ophalen van mijn statistieken 2) grafieken maken en tonen Ik ben nog bezig met: 1) De kaart van al mijn gevonden (en niet gevonden) caches in de Benelux. Daar moet ik het inzoomen nog mee verder gaan. 2) De logs op mijn website tonen (nog eigenlijk aan het begin, dus ik toon nog niets op de website). Kortom ik heb nog genoeg te hoby-en De website is http://disneyteam.isbekend.com, maar let op de site is bij lange na nog niet af!!! Mocht iemand wget op zijn website kunnen gebruiken en intresse hebben in de scripts dan kun je mij een personal message sturen.... Groeten, DisneyTeam Reintje heeft volkomen gelijk. Daarom de kaarten 'r weer af gehaald daar ga ik nog wel wat anders op verzinnen... 14 oktober 2006 bewerkt door disneyteam
Reintje de Vos † Geplaatst 14 oktober 2006 Geplaatst 14 oktober 2006 Ik ben nog bezig met:1) De kaart van al mijn gevonden (en niet gevonden) caches in de Benelux. Daar moet ik het inzoomen nog mee verder gaan. Die kaartjes lijken verdacht veel op de kaarten die je hier kunt vinden. Houd daarom rekening met wat er hier staat.
Tornado Bram Geplaatst 14 oktober 2006 Geplaatst 14 oktober 2006 Dit is de windoos versie. Lekker volgens norman zit er een trojan in
hesselannema Geplaatst 14 oktober 2006 Geplaatst 14 oktober 2006 Dit is de windoos versie. Lekker volgens norman zit er een trojan in Mogelijk een valse positive melding Verstandeiger is om dit soort bestanden te laten scanen door.. Een online scanner met meerdere scanners
Aanbevolen berichten