gimli Geplaatst 27 januari 2003 Geplaatst 27 januari 2003 Hallo allemaal, ik heb een beetje zitten rondkijken bij garmin en zag dat er al een 3.XX versie van de firmware van de gpsmap76S is.. wie heeft die al durven laden en heeft de voordelen ontdekt? of kan ik beter wachten op de " echte" versie? groetsen, Michiel
kapper Geplaatst 31 januari 2003 Geplaatst 31 januari 2003 wie heeft die al durven laden en heeft de voordelen ontdekt? of kan ik beter wachten op de " echte" versie? Ik heb 't lef gehad en dat is me niet meegevallen. De ene vastloper na de andere ... Als ik 't snelwegscherm wilde activeren : gelijk op tilt. Ik ben snel teruggegaan naar 2.04 beta en dat liep en loopt prima. 'k wacht de volgende versie wel af en adviseer je dat ook te doen. grtn. koos
kapper Geplaatst 6 februari 2003 Geplaatst 6 februari 2003 wie heeft die al durven laden en heeft de voordelen ontdekt? of kan ik beter wachten op de " echte" versie? De ene vastloper na de andere ... De problemen die ik omschreef deden zich voor met versie 3.01. Ik heb toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en versie 3.02 gedownload en geïnstalleerd. Bevalt tot nu toe prima, zeer stabiel ! Aan te raden dus.
gimli Geplaatst 8 februari 2003 Auteur Geplaatst 8 februari 2003 Ik heb nu ook versie 3.02 zonder al te veel probs... nu maar eens zien hoe deze zich gaat houden.. groets, Michiel
remco.1971 Geplaatst 8 februari 2003 Geplaatst 8 februari 2003 Ik heb nu ook versie 3.02 zonder al te veel probs...nu maar eens zien hoe deze zich gaat houden.. groets, Michiel Heb je daar ook de mod al voor geschreven voor gpswarn? groeten remco
gimli Geplaatst 23 april 2003 Auteur Geplaatst 23 april 2003 volgens mij zitten we alweer op 3.20 incl die mods... Michiel
kapper Geplaatst 14 juli 2003 Geplaatst 14 juli 2003 Zojuist versie 3.21 gedownload en geladen. Met blijde verwachting, want Garmin zegt : Changes made from version 3.20 to 3.21: "Added tide support for European and Australian tides version 5.0. Added support for RCV_CPO data." De tides doen het echter niet. Zou dat iets met "version 5.0" te maken hebben?
remco.1971 Geplaatst 21 juli 2003 Geplaatst 21 juli 2003 In de yahoo group is (bijna) altijd de nwste versie van firmware inclusief mod voor gpswarn te vinden... Yahoo Groep voor Map 76 S van Garmin Hopelijk hebben jullie er wat aan... ps. Helaas is deze groep op dit moment alleen voor mensen die zich aanmelden dit in verband met het uit de hand lopen van spam....
Kruimeldief Geplaatst 21 juli 2003 Geplaatst 21 juli 2003 In de yahoo group is (bijna) altijd de nwste versie van firmware inclusief mod voor gpswarn te vinden... Is "jouw" versie 3.21 een ander dan op de officiele site Remco? Ik heb de GPSwarn ook maar ff gedownload. Hoe zit het met het terugzetten van het orgineel? Is dat gewoon weer de maagdelijk versie installeren? Dit ivm de garantie etc. GRTZ Kruimeldief
remco.1971 Geplaatst 22 juli 2003 Geplaatst 22 juli 2003 In de yahoo group is (bijna) altijd de nwste versie van firmware inclusief mod voor gpswarn te vinden... Is "jouw" versie 3.21 een ander dan op de officiele site Remco? Ik heb de GPSwarn ook maar ff gedownload. Hoe zit het met het terugzetten van het orgineel? Is dat gewoon weer de maagdelijk versie installeren? Dit ivm de garantie etc. GRTZ Kruimeldief Nee...is gwoon dezefde...alleen heb je hier wel alle uitgekomen versies op een rijtje staan.... En je kan idd gwoon weer een maagdelijke versie laden...vandaar dat ze hier ook bij elkaar staan...kan je kijken welke versie je het liefste wilt hebben... Groeten remco
Kruimeldief Geplaatst 22 juli 2003 Geplaatst 22 juli 2003 Hartstikke fijn Remco, bedankt voor je snelle reactie. Kruimeldief (die een beetje angstig naar zijn nieuwe 76S kijkt en huiverig is om GPSwarn te gebruiken)
remco.1971 Geplaatst 22 juli 2003 Geplaatst 22 juli 2003 (....huiverig is om GPSwarn te gebruiken....) Ach jo gewoon doen... als het niet naar je zin is verander je het gewoon, en laad je de firmware weer.... nog niet naar je zin?....zie bovenstaande regel.... Hier het resultaat in mijn gps (adres is weggehaald). Wil je weer het originele waning screen, van de groep uit de originele firmware downen en laden in GPS en goan....
Kruimeldief Geplaatst 23 juli 2003 Geplaatst 23 juli 2003 Zal het zo ff proberen Trouwens.... hoe krijg je een screendum voorelkaar van je GPS? GRTZ Kruimeldief
TeamTobi Geplaatst 23 juli 2003 Geplaatst 23 juli 2003 Progje werkt goed, ook met laatste firmware, Danny
remco.1971 Geplaatst 23 juli 2003 Geplaatst 23 juli 2003 ...screendum... G7towin linkje naar g7towin asta, Groeten remco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden