TeQuila Geplaatst 28 januari 2003 Geplaatst 28 januari 2003 Ik heb de antwoorden op de raadsel`s 2,3 en 6 maar mis dus nog 1,4 en 5! Ik heb oook de zelfde goed. alleen de rest is mij een raadsel....
barnold Geplaatst 18 februari 2003 Geplaatst 18 februari 2003 inmiddels hebben barny, quaestrix en tequila het schatkistje gevonden. ik kan er nog niet veel brood van bakken. is het geen tijd om wat koppen bij elkaar te steken? stuur eens een mailtje en wat nog erger is inmiddels heeft diamant weer en in dezelfde buurt een schat verborgen
barny Geplaatst 18 februari 2003 Geplaatst 18 februari 2003 inmiddels hebben barny, quaestrix en tequila het schatkistje gevonden. en wat nog erger isinmiddels heeft diamant weer en in dezelfde buurt een schat verborgen pinda's
barnold Geplaatst 19 februari 2003 Geplaatst 19 februari 2003 van barny en tequila (ervaren speurders die ze zijn ) verwacht ik nu wel dat ze binnenkort de tweede cache van mark diamant loggen. als iemand voor mij nog zinnige hints heeft, houd ik mij aanbevolen. mijn mailadres is nu wel bereikbaar via dit forum.
TeQuila Geplaatst 20 februari 2003 Geplaatst 20 februari 2003 van barny en tequila (ervaren speurders die ze zijn ) verwacht ik nu wel dat ze binnenkort de tweede cache van mark diamant loggen.als iemand voor mij nog zinnige hints heeft, houd ik mij aanbevolen. mijn mailadres is nu wel bereikbaar via dit forum. nou die nieuwe cache van mark heeft bij mij prio 100 Dus kan wel even duren
ambtenaartje Geplaatst 19 mei 2003 Geplaatst 19 mei 2003 Nou, ik als ambtenaartje (en niet zo goed in al dan niet wiskundige raadseltjes) ook eens naar die cache gekeken. Ik denk dat Mark Diamant het intelligente, hyperactieve ADHD-broertje van Andemo (maker van Delft, The Riddle (GCE01A)) is, want ik zie overeenkomsten. (Maar ook verschillen natuurlijk) ambtenaartje
8BG Geplaatst 19 mei 2003 Geplaatst 19 mei 2003 Bedankt Ambetnaartje dat je dit weer eens onder de aandacht hebt gebracht. De oplossing van puzzel 2 had ik al en nu zie ik zomaar de oplossing van puzzel 1 (hoewel de schoen hiermee nog niet verklaard is ). Achtbaangek
GeoGerard Geplaatst 28 mei 2003 Geplaatst 28 mei 2003 Dan wil ik wel eens een hint hebben, om dit raadsel op te lossen. Zelfs op locatie schijnt deze cache moeilijk te vinden te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden