Gast GeoChuck Geplaatst 14 juni 2006 Geplaatst 14 juni 2006 WijboscheCache @ WijboschBroek (Multi-cache) http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...3c-ca30720c651f Heb zelf zeer weinig of geen tijd om deze cache nog te onderhouden. Mijn excuses voor het verwaarlozen van deze cache. Stuur me een berichtje. geochuck@colinwebdesign.nl Thanks
GeoVlinder Geplaatst 14 juni 2006 Geplaatst 14 juni 2006 Al wonen we wel in de buurt, we hebben nog niet genoeg ervaring om dit voor je te doen. Al vind ik het wel goed dat je het doet en je excuses ook nog maakt. Hopelijk is ie weer snel in orde, zodat wij hem kunnen gaan zoeken. groetjes Geovlinder
johanvc Geplaatst 15 juni 2006 Geplaatst 15 juni 2006 hoi colin ik had je gisteren nog gemaild omtrent deze cache......dus waarschijnlijk kruisten de berichtjes elkaar..... mocht pa3fus deze cache niet kunnen of willen adopteren dan houd ik me aanbevolen..... heb er nog geen ervaring mee maar dat zou de pret niet hoeven drukken lijkt me... hoop dat het snel goed komt.... alvast bedankt voor je reactie.. johanvc
pa3fus Geplaatst 15 juni 2006 Geplaatst 15 juni 2006 Hallo allemaal, Vanavond hebben we de adoptie van deze cache in orde gemaakt. Nu moet er eerst een inventarisatie gedaan worden en na het uitvoeren van de nodige reparatie's zal de cache dan weer online komen. We gaan hiervoor vrijdagavond of zaterdag op pad. Groetjes Jan-Willem & Ingeborg, PA3FUS & Ciara33
pa3fus Geplaatst 15 juni 2006 Geplaatst 15 juni 2006 Wanneer kan ik hem lopen <{POST_SNAPBACK}> Hoi @rend, je kunt hem nu nog lopen want de cache ligt er nog, maar de route is niet compleet, dus de laatste stap is nu enkel met de spoiler te vinden. We wachten nog even op een antwoordmailtje van Geochuck om te horen wat er met de eindcache zelf gedaan moet gaan worden en of we al of niet aanpassingen aan de WP's moeten gaan doen. Zodra er e.e.a. weer compleet is zullen we dat laten weten. Groetjes Jan-Willem & Ingeborg.
GeoVlinder Geplaatst 15 juni 2006 Geplaatst 15 juni 2006 Helemaal super dat jullie de nieuwe papa en mama van deze cache willen worden. Als ie weer op orde is hebben wij ook een kansje hem te vinden. bedankt en groetjes
johanvc Geplaatst 15 juni 2006 Geplaatst 15 juni 2006 mooi zo wilem.....komt vast goed. had ook wel interesse in een adoptie van deze cache maar zo is het ook prima.... succes en we horen en zien wel wanneer een en ander weer op orde is..... johanvc
pa3fus Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 We hebben vanavond een start gemaakt met het aanpassen van de route, alle micro's en het logboek zijn opgehaald. Nu is het werken aan een nieuwe route en deze WP's weer gaan uitzetten. Groetjes Jan-Willem & Ingeborg.
johanvc Geplaatst 21 juni 2006 Geplaatst 21 juni 2006 vol verwachting klopt ons geo-hart..... johanvc
pa3fus Geplaatst 21 juni 2006 Geplaatst 21 juni 2006 Hoi Johan, We hebben eerst de huidige opzet bekeken en zijn tot de conslusie gekomen dat e.e.a. niet echt logisch was qua opzet. Dit is ook uit de logjes te lezen. We zijn nu met een grotere groep hiermee aan het werk zodat we er wat leuks van kunnen gaan maken. Dus nog even geduld en het zal ruimschoots beloond worden. Groetjes Jan-Willem & Ingeborg. PS, de huidige waypoint info hebben we weggehaald om zo geen verwarring te krijgen tussen de oude en de nieuw te plaatsen waypoints. De route kan nu dus echt niet gelopen worden.
Ringeling Geplaatst 3 juli 2006 Geplaatst 3 juli 2006 Mooi dat ie in adoptie gegaan is. Is er al zicht wanneer hij weer beschikbaar komt?
pa3fus Geplaatst 3 juli 2006 Geplaatst 3 juli 2006 (bewerkt) Mooi dat ie in adoptie gegaan is. Is er al zicht wanneer hij weer beschikbaar komt? We zijn nog in overleg met verschillende personen om tot een geheel nieuwe opzet te komen, dit vergt de nodige voorbereidingen en tijd, dus nog geduld a.u.b. We hebben de micro's van de huidige route opgeruimd, lopen is nu dus enkel op eigen gelegenheid en zonder cacheroute. Groetjes Jan-Willem PA3FUS. 3 juli 2006 bewerkt door pa3fus
Aanbevolen berichten