lauya Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Ik heb een vraagje: Ik ben al best wel een behoorlijke tijd bezig met geocaching (beetje achter Ralph aanhobbelen enzo) en ik heb nu eindelijk een eigen acount. Zou het gek, raar, idioot, of juist heel normaal zijn als ik mijn gevonden caches alsnog logg? Ik heb al een behoorlijk aantal caches gevonden, en ik vind het stiekem toch best leuk om die ook om mijn naam te hebben staan... KAN DIT? :hehe: Laura :cool: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Moet kunnen, dunkt mij, als je telkens daadwerkelijk ter plaatse was bij het opduikelen van de cache. Onafhankelijke verklaring van Ralph zou eventueel kunnen dienen als bewijs. In elk geval staat je aanwezigheid bij de Eemlandcache vast dankzij strak fotografisch bewijs. Loggen dus maar, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuurtje Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Tuurlijk meid gewoon loggen die hap. Anne is 't ook al een tijd van plan, ze is er alleen nog niet aan toe gekomen. Ook zij is het achter Fritzie aanhobbelen zat en loopt nu met m'n oude GPS in de hand. ZONNIG SPOOR [en log ze], , ZUURTJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 JOS heeft sinds kort zijn eigen etrex maar was van te voren al met ons bij 20 caches geweest ik heb hem ook altijd bij onze logs vermeld en ook in logboek, nu heeft hij ze zelf allemaal gelogd, ik vind dat dit ook best kan, hij is er tenslotte geweest en staat in het logboek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 73-1011035307 Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Geen problemen mee, mits het natuurlijk eerlijk gaat. :cool: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lauya Geplaatst 19 maart 2002 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2002 Pfieuw... valt niet mee 28 caches op een avond loggen! Maar wel leuk om al die herinneringen weer op te halen!! En eerlijk dat het gaat! :cool: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Dat schiet iig op 28 cache's in 1 keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 74-1013985885 Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Hehe... ik vond mijn 22-caches-in-een-keer-loggen al veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 19 maart 2002 Share Geplaatst 19 maart 2002 Tja je kan jezelf er moeilijk mee afmaken door alleen maar te tikken gevonden.... ??? ??? Dat zow wel erg saai zijn voor de plaatsers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lauya Geplaatst 20 maart 2002 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2002 Hihi, en dan moet ik ook nog eens opletten dat ik niet hetzelfde typ als ralph, want twee keer hetzelfde verhaaltje... da's ook niet echt leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 20 maart 2002 Share Geplaatst 20 maart 2002 Dus als ik het goed begrijp kan dat op die manier ook tijdens de vakantieperiode. Heb dan geen i-net verbinding, maar was van plan te gaan hunten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ralph Geplaatst 21 maart 2002 Share Geplaatst 21 maart 2002 Tuurlijk! Je kan loggen wanneer je wil, zelfs als de cache in de tussentijd wordt ge-archiveerd. :cool: Ralph Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden