Spring naar bijdragen

Eigen account nu; Caches alsnog loggen?


lauya

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje:

 

Ik ben al best wel een behoorlijke tijd bezig met geocaching (beetje achter Ralph aanhobbelen  ;)  enzo) en ik heb nu eindelijk een eigen acount. Zou het gek, raar, idioot, of juist heel normaal zijn als ik mijn gevonden caches alsnog logg?

Ik heb al een behoorlijk aantal caches gevonden, en ik vind het stiekem toch best leuk om die ook om mijn naam te hebben staan...

 

KAN DIT?  :hehe:

 

Laura  :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Moet kunnen, dunkt mij, als je telkens daadwerkelijk ter plaatse was bij het opduikelen van de cache. Onafhankelijke verklaring van Ralph zou eventueel kunnen dienen als bewijs. In elk geval staat je aanwezigheid bij de Eemlandcache vast dankzij strak fotografisch bewijs. Loggen dus maar, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk meid gewoon loggen die hap.

Anne is 't ook al een tijd van plan, ze is er alleen nog niet aan toe gekomen.

Ook zij is het achter Fritzie aanhobbelen zat en loopt nu met m'n oude GPS in de hand.

 

ZONNIG SPOOR [en log ze],  ;) , ZUURTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

JOS heeft sinds kort zijn eigen etrex maar was van te voren al met ons bij 20 caches geweest ik heb hem ook altijd bij onze logs vermeld en ook in logboek, nu heeft hij ze zelf allemaal gelogd, ik vind dat dit ook best kan, hij is er tenslotte geweest en staat in het logboek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

Tja je kan jezelf er moeilijk mee afmaken door alleen maar te tikken gevonden.... ???  ???

Dat zow wel erg saai zijn voor de plaatsers ;)  :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...