Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sinds een maand nu gebruiker van een 60 CSX is een gewedige vooruit gang dat extra geheugen heb er meteen 1 GB in gezet werkt perfect. Teminsten niet meer elke keer kaarten wisselen als je naar een andere regio gaat.

Heb een probleem met de tracks. Als ik deze inlees in mapsource heb ik allemaal stukjes. BV active log 1 t/m 15. Met de CS had ik dit probleem nooit! Welke instelling moet ik hiervoor hebben? Zodat ik maar een ACTIVE LOG heb van een rit.

bvd

Ruud

Geplaatst
Sinds een maand nu gebruiker van een 60 CSX is een gewedige vooruit gang dat extra geheugen heb er meteen 1 GB in gezet werkt perfect. Teminsten niet meer elke keer kaarten wisselen als je naar een andere regio gaat.

Heb een probleem met de tracks. Als ik deze inlees in mapsource heb ik allemaal stukjes. BV active log 1 t/m 15. Met de CS had ik dit probleem nooit! Welke instelling moet ik hiervoor hebben? Zodat ik maar een ACTIVE LOG heb van een rit.

bvd

Ruud

Ik vermoed dat als je de GPS uit en aan hebt gezet, er een nieuwe logfile wordt aangemaakt. Om 1 track te krijgen moet je de track gewoon opslaan in je GPS.

Geplaatst

bvd

Ruud

De 60 serie maakt een nieuwe Active Log aan als hij de verbinding met de satelieten kwijt is geraakt. Ook zoals hierboven beschreven bij het uit en weer aan zetten (heeft ie in feite ook een poosje geen contact gehad met de satelieten).

Bij het downloaden naar pc krijg je dan een aantal stukken. Dit kun je voorkomen door eerst de track op te slaan op je GPS. Dan wis je de Tracklog in het scherm Tripcomputer. Dan download je de track van GPS naar pc. Klaar is Kees.

Geplaatst

Overigens zijn de tracks middels Mapsource makkelijk achteraf "aan elkaar te plakken".

• 2 weeks later...
Geplaatst
Zorg dat je je tracks naar je datacard opslaat, dan worden het gpx bestanden die je gewoon kunt openen en niets aan de hand.

Gelukkig met de nieuwe firmware is alles opgelost is hij niet geweldig

Geplaatst

ik heb sinds gisteren een 1gb sansisk kaartje.

heb enthousiast geprobeerd het een en ander er op te zetten.

alleen denk ik dat ik iets fout doe.

wat is de beste manier om kaarten naar hetdatakaartje te krijgen.

de csx leest volgens mij niets.... :thumbdown:

Geplaatst

Laad de kaarten altijd via de Mapsource met een USB kabel. Nog nooit problemen gehad.

Geplaatst

Laad de kaarten altijd via de Mapsource met een USB kabel. Nog nooit problemen gehad.

als ik het op die manier doe worden de kaarten niet op het kaartje opgeslagen...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...