Miekski en Gieski Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 Kan iemand mij vertellen waar ik een overzicht kan vinden van geocaches in Warschau?
0 de Roode Lantaarn Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 Ondanks dat je hier totaal verkeerd zit (Subforum OziExplorer) wil ik je wel antwoord geven. Er ligt niet veel in Polen en wat er ligt, ligt rond Warshawa. Klik HIER voor een overzichtkaartje. Ger@ld
0 MCMAL Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 Zoek op "Centre of Warsaw" of GCVYY5, neem deze als 'middelpunt' dan krijg je er een stuk of 12 in de stad. Succes PS Is je Pools een beetje goed?
0 de Roode Lantaarn Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 De officiele geocaching site van Polen vind je HIER. Je moet er wel wat Pools voor kunnen. Ger@ld
0 Reintje de Vos † Geplaatst 8 juni 2006 Geplaatst 8 juni 2006 Ik zou hier beginnen en wat uitzoomen.
0 PaLPiTaTioN Geplaatst 27 april 2007 Geplaatst 27 april 2007 En het is geen "Warshawa", maar "Warszawa". Altijd handig voor als je wilt gaan googlen . Buiten Warschau zijn de listings vaak alleen Pools, maar in de stad komt Engels en Duits dacht ik ook wel eens voor. Maar inderdaad, een beetje Pools kan geen kwaad .
Vraag
Miekski en Gieski
Kan iemand mij vertellen waar ik een overzicht kan vinden van geocaches in Warschau?
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten