fixx Geplaatst 4 juni 2006 Geplaatst 4 juni 2006 Ik heb de cachekaart maar gedeeltelijk -strookje in beeld- ook scrollen met behulp van het kompasje helpt niet. Wat is hier aan te doen?
Track_leader Geplaatst 4 juni 2006 Geplaatst 4 juni 2006 (bewerkt) Hoi Fixx misschien ff makkelijk als je verteld wat je precies aan het doen bent en bijvoorbeeld welke browser je gebruikt. Dat help een hoop om een goed antoowrd te krijgen 4 juni 2006 bewerkt door Track_leader
fixx Geplaatst 4 juni 2006 Auteur Geplaatst 4 juni 2006 Hoi Fixx misschien ff makkelijk als je verteld wat je precies aan het doen bent en bijvoorbeeld welke browser je gebruikt. Dat help een hoop om een goed antoowrd te krijgen <{POST_SNAPBACK}> Als browser gebruik IE met Google. Zegt dat genoeg?
Peetee Geplaatst 5 juni 2006 Geplaatst 5 juni 2006 (bewerkt) Als browser gebruik IE met Google. Zegt dat genoeg? Bedoel je de Google Toolbar? Want dan zou je die eerst eens kunnen verwijderen, en kijken of het probleem daarna is opgelost. Als dat niet helpt zou ik mijn pc eens checken op spyware/malware, etc. Dat kan met een gratis pakketje, Ad-Aware van Lavasoft, te downloaden op www.lavasoft.de. Kies hier Ad-Aware Personal (links in de menubalk). Ik heb hier geen problemen met IE. 5 juni 2006 bewerkt door Peetee
de Roode Lantaarn Geplaatst 5 juni 2006 Geplaatst 5 juni 2006 Hier draait ook ook IE 6.0.2900 samen met de Google Toolbar. Geen enkel probleem dus aan Google zal het niet liggen. Ger@ld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden