Spring naar bijdragen

Opslaan 'zoekcoordinaten'


kamukwam

Aanbevolen berichten

Binnenkort zit ik voor een paar weken in het buitenland. Is het mogelijk om een soort van standaardzoekopdracht in te stellen op geocaching.com, zodat ik niet steeds met de hand die nieuwe coordinaten moet invoeren in het zoekscherm, wanneer ik naar dichtsbijzijnde caches wil zoeken?

 

Het is nogal een lange zin geworden, maar ik hoop dat het duidelijk is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Binnenkort zit ik voor een paar weken in het buitenland. Is het mogelijk om een soort van standaardzoekopdracht in te stellen op geocaching.com, zodat ik niet steeds met de hand die nieuwe coordinaten moet invoeren in het zoekscherm, wanneer ik naar dichtsbijzijnde caches wil zoeken?

 

Het is nogal een lange zin geworden, maar ik hoop dat het duidelijk is ;)

 

Je "home" coordinaten veranderen.......en op de volgende lokatie, gewoon weer aanpassen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort zit ik voor een paar weken in het buitenland. Is het mogelijk om een soort van standaardzoekopdracht in te stellen op geocaching.com, zodat ik niet steeds met de hand die nieuwe coordinaten moet invoeren in het zoekscherm, wanneer ik naar dichtsbijzijnde caches wil zoeken?

 

Het is nogal een lange zin geworden, maar ik hoop dat het duidelijk is ;)

Seek

Search by latitude/longitude format:

En dan de coords intikken. Enter! En de pagina die je dan krijgt kan je bij je favorieten opslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je Premium Member bent kun je natuurlijk een Pocket Query definieren rond de nieuwe coordinaten. Met Preview krijg je dan de lijst ook op je scherm (en blijven de coordinaten in je PQ bewaard).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team Kleijn
Binnenkort zit ik voor een paar weken in het buitenland. Is het mogelijk om een soort van standaardzoekopdracht in te stellen op geocaching.com, zodat ik niet steeds met de hand die nieuwe coordinaten moet invoeren in het zoekscherm, wanneer ik naar dichtsbijzijnde caches wil zoeken?

 

Het is nogal een lange zin geworden, maar ik hoop dat het duidelijk is :)

 

Zet je 'Homelocation' coordinates in je profile om naar je vakantieadres

Vervolgens kun je met Find Nearby direct een overzichtje krijgen

 

'Team Kleijn'

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...