Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hi, Ik heb bij m'n laatste cachetocht weer eens de nauwkeurigheid van mijn explorist mogen ervaren.

Eerst zat ik fout. Na heroverweging en corrigeren van het cachePOI gaf hij aan dat ik er 12 meter vanaf was. Dus naar de goede plek gelopen en ........... we stonden er bijna bovenop!

Maar ja wat wil je met 13 sats en waas. Een precisie van 2 m, in het bos!!

Was ik toch wel even van onder de indruk. Dat wilde ik even kwijt. Alle twijfelaars: doe er je voordeel mee!

Erka

Geplaatst (bewerkt)

Ik denk dat we die discussie Garmin Magellan maar niet weer moeten starten maar gewoon even het forum lezen want er zijn daarbij zoveel randverschijnselen.

Groeten Haak.

bewerkt door Kapitein Haak
Geplaatst
Ik denk dat we die discussie Garmin Magellan maar niet weer moeten starten maar gewoon even het forum lezen want er zijn daarbin zoveel randverschijnselen.

Groeten Haak.

:eek:

LTeunis

Geplaatst
Ik denk dat we die discussie Garmin Magellan maar niet weer moeten starten maar gewoon even het forum lezen want er zijn daarbij zoveel randverschijnselen.

Groeten Haak.

Wat ben jij scherp vandaag Haak. :eek:

Gr Twinlife :eek:

Geplaatst

Groeten Haak.

Sorry hoor!

Ik mag toch zeker mijn blijheid wel uiten hier of....?

Erka

Geplaatst

Groeten Haak.

Sorry hoor!

Erka

Natuurlijk mag dat, maar je loopt het risico dat er weer een discussie ontstaat die al tig-keer is gevoerd. Dat bedoeld Kapitein Haak. Een ieder vind vaak dat zijn GPSr het beste is. Bijvoorbeeld het volgende, met onze Garmin Venture stonden we boven op de kist met een afwijking van 48 cm. Is dit toeval of niet? Hier kun je uren over door gaan, maar laten we dat a.u.b. niet doen.

Geplaatst

Groeten Haak.

Sorry hoor!

Erka

Natuurlijk mag dat, maar je loopt het risico dat er weer een discussie ontstaat die al tig-keer is gevoerd. Dat bedoeld Kapitein Haak. Een ieder vind vaak dat zijn GPSr het beste is. Bijvoorbeeld het volgende, met onze Garmin Venture stonden we boven op de kist met een afwijking van 48 cm. Is dit toeval of niet? Hier kun je uren over door gaan, maar laten we dat a.u.b. niet doen.

All right, you win!

Als het beter is voor de vrede.

Groeten,

Erka

Geplaatst

Ik begrijp het Peis en vree standpunt Ekra en het is ook niet verkeerd als je blij bent met de prestaties van je GPS maar de volgende opmerking in je post was de oorzaak van mijn opmerking.

Quote: Alle twijfelaars: doe er je voordeel mee!

Quote off.

Daarmee geef je namelijk aan dat de twijfelaars voor jouw GPS zouden moeten gaan. En dat rakelt nu net steeds die vele malen gevoerde discussie op.

Grapjesmode: Je zou bijna denken dat je aandelen Magellan hebt. Grapjes mode off.

Groeten Kapitein Haak.

Geplaatst (bewerkt)
Ik begrijp het Peis en vree standpunt Ekra en het is ook niet verkeerd als je blij bent met de prestaties van je GPS maar de volgende opmerking in je post was de oorzaak van mijn opmerking.

Quote off.

Daarmee geef je namelijk aan dat de twijfelaars voor jouw GPS zouden moeten gaan. En dat rakelt nu net steeds die vele malen gevoerde discussie op.

Grapjesmode: Je zou bijna denken dat je aandelen Magellan hebt. Grapjes mode off.

Groeten Kapitein Haak.

Mijn laatste bijdrage in deze lijn:

Ik zie dat allen die commentaar hebben een Garmin toestel gebruiken.

Dan vraag ik me af waarom jullie zo nieuwsgierig zijn naar wat er onder het "Magellan forum" besproken wordt.

Het gaat mij er niet om dat het ene toestel beter is dan het andere, dat blijft denk ik een persoonlijke voorkeur. Ik laat alleen weten dat ik blij ben met de mijne en waarom.

Ik zou me kunnen voorstellen dat de Garmin aanhangers over mij heen zouden vallen als ik deze uitspraak op het "Garmin forum" zou hebben gedaan. Ik ging er van uit enkele gelijkgestemden te ontmoeten op dit forum. Jammer. Het spijt me als ik iemand gekwetst heb.

Ik heb overigens geen aandelen Magellan. Maar als ik er goed aan kon verdienen zou ik de laatste zijn die er nee tegen zou zeggen, maar datzelfde geldt voor Garmin (kon gezien het marktaandeel wel eens lucratiever zijn)

Kortom: laten we er een bak zand over gooien en lekker gaan cachen! Het weer wordt weer beter de komende dagen. :eek:

Erka

bewerkt door erka
Geplaatst

Quote off.

Groeten Kapitein Haak.

Mijn laatste bijdrage in deze lijn:

Ik zie dat allen die commentaar hebben een Garmin toestel gebruiken.

Dan vraag ik me af waarom jullie zo nieuwsgierig zijn naar wat er onder het "Magellan forum" besproken wordt.

Het gaat mij er niet om dat het ene toestel beter is dan het andere, dat blijft denk ik een persoonlijke voorkeur. Ik laat alleen weten dat ik blij ben met de mijne en waarom.

Ik zou me kunnen voorstellen dat de Garmin aanhangers over mij heen zouden vallen als ik deze uitspraak op het "Garmin forum" zou hebben gedaan. Ik ging er van uit enkele gelijkgestemden te ontmoeten op dit forum. Jammer. Het spijt me als ik iemand gekwetst heb.

Ik heb overigens geen aandelen Magellan. Maar als ik er goed aan kon verdienen zou ik de laatste zijn die er nee tegen zou zeggen, maar datzelfde geldt voor Garmin (kon gezien het marktaandeel wel eens lucratiever zijn)

Kortom: laten we er een bak zand over gooien en lekker gaan cachen! Het weer wordt weer beter de komende dagen. :doctor:

Erka

Tsja, beetje Frans chauvinistisch van de Garmin boys. De 60CSX en topo kaarten worden tot in den treuren uitgemolken in lange draadjes en op een enthousiast berichtje van een Magellan gebruiker, wordt negatief en afkeurend door een aantal Garmin gebruikers gereageerd. Maar goed, laat maar waaien ....

Geplaatst

Als je de quote goed leest zul je zien dat het enthousiasme niet wordt afgewezen maar de zin over dat twijfelaars er hun voordeel mee moeten doen.

In het draadje over topo nederland heb ik nergens gelezen dat je die kaart absoluut moet kopen het is gewoon een review over dat kaartmateriaal en als je dat terug leest zijn de meningen daar over verdeeld en dat is goed.

Kortom vertelen hoe blij je ermee bent prima, vertellen wat de voordelen of nadelen zijn naar mijn mening ook prima want dat helpt zoekenden aan objectieve informatie over de diverse toestellen.

Maar niet om dan de post te gebruiken om daarmee verkapt te zeggen dat mensen de genoemde GPS moeten kopen.

Ik zie er dus totaal niets afwijzends in en ook niets negatiefs, maar misschien was de post dan niet duidelijk genoeg. Ik hoop het hiermee verduidelijkt te hebben.

Groeten Haak.

P.s. En ik heb ook geen aandelen Garmin lol.

Geplaatst
Als je de quote goed leest zul je zien dat het enthousiasme niet wordt afgewezen maar de zin over dat twijfelaars er hun voordeel mee moeten doen.

In het draadje over topo nederland heb ik nergens gelezen dat je die kaart absoluut moet kopen het is gewoon een review over dat kaartmateriaal en als je dat terug leest zijn de meningen daar over verdeeld en dat is goed.

Kortom vertelen hoe blij je ermee bent prima, vertellen wat de voordelen of nadelen zijn naar mijn mening ook prima want dat helpt zoekenden aan objectieve informatie over de diverse toestellen.

Maar niet om dan de post te gebruiken om daarmee verkapt te zeggen dat mensen de genoemde GPS moeten kopen.

Ik zie er dus totaal niets afwijzends in en ook niets negatiefs, maar misschien was de post dan niet duidelijk genoeg. Ik hoop het hiermee verduidelijkt te hebben.

Groeten Haak.

P.s. En ik heb ook geen aandelen Garmin lol.

Ja OK, duidelijk! Alleen vind ik het dan raar dat deze forum gebruiker er min of meer op aangesproken wordt en een Legend Cx aankondiging weer ongemoeid op het forum verschijnt, notabene met linkje erbij.

Maar goed, we zijn al flink offtopic bezig en één van de modjes leest mee, dus die mag wel ergens een knopje gaan beroeren ofzo :doctor:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...