Spring naar bijdragen

legend problemen


leip11

Aanbevolen berichten

hoi,

 

ik heb een garmin legend in mijn bezit. maar nu vind mijn pc ( en 2 andere) mijn gps niet meer. ik denk nou dan reset ik hem. maar de reset zoals hier in dit forum beschreven staat lukt niet. iemand een idee wat te doen?

 

groetjes

 

timo :lol1:

 

p.s.

 

als ik hem in gsak wil laden dan geeft hij als fout:

 

Garmin: can't init COM1

bewerkt door leip11
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij gebruiken de Garmin Etrex Legend, voor alle duidelijkheid deze wordt hier bedoeld toch? Nou, op zich zijn wij behoorlijk standaard cachers en gebruiken desbetreffende GPS slechts in combinatie met de destijds bijgeleverde Mapsource-software en ondervinden daar echt geen enkel probleem Zo iets van "laden in GSAK" komen mij ook niet bekend voor :punk: , of is dit iets heel standaards? :lol1: Kortom, ik herken geen van je genoemde problemen, sorry. Veel succes ermee verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het betreft inderdaad de garmin etrex legend. ik heb geen mapsource maar een vrien van mij wel en daar kon ik hem ook niet mee laden. je hebt trouwens van garmin zelf ook een webupdater en daar vind hij hem ook niet.

 

timo :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mapsource ergens vandaan kunne halen. maar daar geeft hij de melding dat er een probleem is met de com1 port. ik bij de com port gekeken en hij zegt dat hi jcorect werkt.

 

snap er nog geen donder van

 

timo :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er maar een waar die wel op past en die andere is een grotere

 

 

timo :lol1:

 

Hmm...heb ik dan nog zo'n oude bak ?? :punk:

Kan je die compoort niet testen met een ander apparaat. bijv een telefoon o.i.d.

Zodat je een mankement aan die compoort kunt uitsluiten ?

Kan zo wel een hele waslijst aandragen maar als je bij 2 andere personen ook geprobeerd hebt lijkt me de compoort redelijk uitgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een garmin legend in mijn bezit. maar nu vind mijn pc ( en 2 andere) mijn gps niet meer.

 

Als drie PC's hem niet herkennen, dan zou het eerder aan de connector op de Legend kunnen liggen. Ik meen dat ik daar iets over heb gelezen in een ander draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een garmin legend in mijn bezit. maar nu vind mijn pc ( en 2 andere) mijn gps niet meer.

 

Als drie PC's hem niet herkennen, dan zou het eerder aan de connector op de Legend kunnen liggen. Ik meen dat ik daar iets over heb gelezen in een ander draadje!

 

 

en weet je mischien waar ik die kan vinden heb namelijk wel gezocht maar niet gevonden.

 

timo :punk:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een garmin legend in mijn bezit. maar nu vind mijn pc ( en 2 andere) mijn gps niet meer.

 

Als drie PC's hem niet herkennen, dan zou het eerder aan de connector op de Legend kunnen liggen. Ik meen dat ik daar iets over heb gelezen in een ander draadje!

 

en weet je mischien waar ik die kan vinden heb namelijk wel gezocht maar niet gevonden.

 

timo :punk:

 

Ik zat ook al te zoeken, maar ook nog niet gevonden :no: Het was iemand met (volgens mij) een Etrex met precies hetzelfde probleem en dat bleek uiteindelijk ook de connector te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...