Spring naar bijdragen

Status Tijdelijke caches?


kitt

Aanbevolen berichten

Ik wil dit even in de groep gooien. Tijdens het VPK2006 zijn er een paar tijdelijke caches en eenmalige caches. Kruimeldief stelt voor deze als eventcache te bestempelen omdat ze niet ten minste 3 maanden zijn te loggen. Ik ben dan bang dat ze automatisch op kaart aankomende events komen te staan. In dit geval gaat dat over 2 tijdelijke traditionals, 1 tijdelijke virtual een kindercache/puzzeltocht en de avondcache.

Zelf had ik het idee de tijdelijke caches na het VPK te disabelen tot het volgende VPK.

De avaondcache en kindercache zijn echt eenmalig en gaan een maand na het VPK in het archief.

 

Wat lijkt jullei het meest logisch:

 

Event aankodiging voor het hele gebeuren en de tijdelijke als normale caches behandelen.

 

of

 

Alle tijdelijke caches als eventcache aanmelden?

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

 

Groet,

Andries PE1BMC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

je kan de tijdelijke wel normaal laten maken. maar dan zit je dus met het probleem van 3 maanden. en om er een event van te maken het kan wel. maar het is niet een event maar 3 losse cache's

 

probleem probleem

 

timo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog even gekeken maar de eendag's caches van het GME2006 waren ook gewone caches en geen eventcaches. Ik zal hierover nog met Kruimeldief overleggen.

 

Bedankt,

Andries PE1BMC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit regels blijkt duidelijk dat dat tijdelijke caches < 3 maanden in principe niet zijn toegestaan. Dat plaatst onze Reviewer voor een dilemma.

Mijn forum post was geenzins bedoeld om Kruimdief onder druk te zetten maar voor mijn om het probleem duidelijker te krijgen.

Deze kwestie is inmiddels opgelost maar het probleem rest dat er nog geen elegante oplossings is voor tijdelijke of eenmalige caches. Ik heb kruimeldief een suggestie gedaan maar dat zal (internationaal) eens op de agenda moeten worden gezet.

 

Andries

73's PE1BMC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...