Gast lotdevente Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 Hallo geocachers. Ik wil mijn eerste cache gaan zoeken. Ik heb alle vragen over de schilderijen van Rembrandt e.a. beantwoord. Dit was van de cache bij Alkmaar, Rembrandt in 15 minuten. Vervolgens staat er een code van een site waar ik dan heen wordt gestuurd, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar die site ga. Ik wil heel graag echt op pad, maar kom dus niet verder, wie helpt me?????? Groet een nieuwe cacher, Lot
Quaerens Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 Hallo geocachers. Ik wil mijn eerste cache gaan zoeken. Ik heb alle vragen over de schilderijen van Rembrandt e.a. beantwoord. Dit was van de cache bij Alkmaar, Rembrandt in 15 minuten. Vervolgens staat er een code van een site waar ik dan heen wordt gestuurd, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar die site ga. Ik wil heel graag echt op pad, maar kom dus niet verder, wie helpt me?????? Groet een nieuwe cacher, Lot <{POST_SNAPBACK}> Je zou even de maker van de cache kunnen mailen. Q
kalkendotters Geplaatst 20 mei 2006 Geplaatst 20 mei 2006 (bewerkt) Hallo geocachers. Ik wil mijn eerste cache gaan zoeken. Ik heb alle vragen over de schilderijen van Rembrandt e.a. beantwoord. Dit was van de cache bij Alkmaar, Rembrandt in 15 minuten. Vervolgens staat er een code van een site waar ik dan heen wordt gestuurd, maar ik krijg steeds een foutmelding als ik naar die site ga. Ik wil heel graag echt op pad, maar kom dus niet verder, wie helpt me?????? Groet een nieuwe cacher, Lot <{POST_SNAPBACK}> Dan heb je een of meerdere antwoorden niet goed, want bij mijn oplossing krijg ik netjes de juiste pagina te zien. Maar een mailtje naar de maker kan natuurlijk altijd. 20 mei 2006 bewerkt door kalkendotters
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden