Gast jndorst Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Wie kan mij helpen met het omzetten van postcodes naar coordinaten.. Ik wil Google Maps gaan gebruiken om bepaalde lokaties netjes op een kaart weer te geven. Google Maps maakt gebruik van ge-geocodeerde coordinaten(long/lat??). Wie weet het? Bedankt vast
Mr.Chaos Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 (bewerkt) Wie kan mij helpen met het omzetten van postcodes naar coordinaten.. Ik wil Google Maps gaan gebruiken om bepaalde lokaties netjes op een kaart weer te geven. Google Maps maakt gebruik van ge-geocodeerde coordinaten(long/lat??). Wie weet het? Bedankt vast <{POST_SNAPBACK}> Ik denk dat ik thuis wel zo'n bestandje met de coordinaten van ieder postcodegebied heb. Zou ik vanavond even moeten checken. 3 mei 2006 bewerkt door Mr.Chaos
Gast jndorst Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Ik denk dat ik thuis wel zo'n bestandje met de coordinaten van ieder postcodegebied heb. Zou ik vanavond even moeten checken. <{POST_SNAPBACK}> Dat zou geweldig zijn! Ik hoor het graag
Gast jan75 Geplaatst 13 mei 2006 Geplaatst 13 mei 2006 Ik hou me ten zeerste aanbevolen. Zou je dat kunnen laten weten?
Mr.Chaos Geplaatst 13 mei 2006 Geplaatst 13 mei 2006 Ik hou me ten zeerste aanbevolen.Zou je dat kunnen laten weten? <{POST_SNAPBACK}> Stuur even een e-mail naar jndorst via zijn profiel. Ik heb hem een Oziexplorer index file (*.names) gestuurd, en hij heeft het wrs. omgezet naar een leesbaar bestandsformaat.
daanvindtze Geplaatst 13 mei 2006 Geplaatst 13 mei 2006 Check hokjesgeest cache daar staat postcode coord bestand van prof lupardi.
Gast jan75 Geplaatst 13 mei 2006 Geplaatst 13 mei 2006 Check hokjesgeest cache daar staat postcode coord bestand van prof lupardi. <{POST_SNAPBACK}> No shit, Prof. Y. Lupardi is ook een gebruiker hier, maar van de rest van de zin begrijp ik niet echt. Wel nog deze pagina gevonden: KLIK Zou je me een klein tikkie verder kunnen helpen?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 13 mei 2006 Geplaatst 13 mei 2006 En hier ben ik dan met mijn link: http://www.xs4all.nl/~atarist/geo/download/postcode.zip Over de kwaliteit is men niet tevreden: het is erg oud, er zitten dubbele zaken in en een aantal zijn missend. Maar ja, het is het beste dat ik tot nu toe heb gevonden. Uitpakken (is ZIP) en in je spreadsheet stoppen.
erka Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Wie kan mij helpen met het omzetten van postcodes naar coordinaten.. Ik wil Google Maps gaan gebruiken om bepaalde lokaties netjes op een kaart weer te geven. Google Maps maakt gebruik van ge-geocodeerde coordinaten(long/lat??). Wie weet het? Bedankt vast <{POST_SNAPBACK}> www.maporama.com Deze site zet adressen om in coords! succes! Erka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden