Axel-F Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Graag zou ik een virtuele cache maken, omdat het een plaats is die het verstoppen van een container (in welke groote of vorm dan ook) er niet geschikt voor is en waar het loggen eigenlijk onmogelijk is. Het bezoeken van de plaats is echter best leuk, en weer eens wat anders. MAAR! ik zie dat 'virtual caches' als zodanig niet meer kunnen worden gemaakt (dwz, er kan niet meer voor worden gekozen inde 'cache type'). Ergo, wat nu te doen??? Virtual caches mogen niet meer of.... Alvast dank voor de informatie.
TuuronTour Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Nee, virtuals mogen niet meer. Want ze werden niet als echte caches beschouwd (geen logboek/rolletje). Wat je zou kunnen doen is: - Een micro verstoppen. Soms is er geen ruimte voor een doosje maar wel voor een filmkoker. - Plaats de cache ergens anders, en laat de cachers de coordinaten uitrekenen mbv info die alleen op die plaats te vinden is.
Track_leader Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 ik geloof dat dit iets is voor Waymarking zieWaymarking dat is volgens mij de mogelijkheid om dit te doen
Wij Drie Geplaatst 24 april 2006 Geplaatst 24 april 2006 Virtuels mogen nog wel bij Terracaching. Bij GC.com vind je alleen nog maar oude Virtuelen van voor het verbod. tot cache, team Wij Drie
Aanbevolen berichten