heidie und peter Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 Hier dan iets waar ik al langer over nadenk, hoe zal het gaan met de ontvangst van de 60??X als de blaadjes aan de bomen zijn. Ik weet dat mijn huidig 60C er last mee heeft als het mistig is of geregend heeft. Nu heb ik laatst met een 60CX gespeeld en de ontvangst was echt geweldig. Onder in een 4 hoog gebouw een miswijzing van 4 meter. Zal het ook goed gaan als het nevelig is of wordt dan het signaal teveelverstoord door alle klein druppeltjes die in de lucht rond hangen. Hoe denken jullie er over. Piet
JandeBeHanger Geplaatst 23 april 2006 Geplaatst 23 april 2006 Hier dan iets waar ik al langer over nadenk, hoe zal het gaan met de ontvangst van de 60??X als de blaadjes aan de bomen zijn.Ik weet dat mijn huidig 60C er last mee heeft als het mistig is of geregend heeft. Nu heb ik laatst met een 60CX gespeeld en de ontvangst was echt geweldig. Onder in een 4 hoog gebouw een miswijzing van 4 meter. Zal het ook goed gaan als het nevelig is of wordt dan het signaal teveelverstoord door alle klein druppeltjes die in de lucht rond hangen. Hoe denken jullie er over. <{POST_SNAPBACK}> Gewoon, net zo als vorig jaar.Het weer wordt beter en de onvangst slechter. Ieder jaar hetzelfde!
GeoGolden Geplaatst 25 april 2006 Geplaatst 25 april 2006 Hier dan iets waar ik al langer over nadenk, hoe zal het gaan met de ontvangst van de 60??X als de blaadjes aan de bomen zijn.Ik weet dat mijn huidig 60C er last mee heeft als het mistig is of geregend heeft. Nu heb ik laatst met een 60CX gespeeld en de ontvangst was echt geweldig. Onder in een 4 hoog gebouw een miswijzing van 4 meter. We zullen het snel weten want de blaadjes beginnen rap te komen met dit mooie weer. Tot nu toe zie ik nog geen echt verschil tussen de 60CSX en de Etrex camo in ontvangst. Wel in reactiesnelheid.
knijn2 Geplaatst 29 april 2006 Geplaatst 29 april 2006 Hier dan iets waar ik al langer over nadenk, hoe zal het gaan met de ontvangst van de 60??X als de blaadjes aan de bomen zijn.Ik weet dat mijn huidig 60C er last mee heeft als het mistig is of geregend heeft. Nu heb ik laatst met een 60CX gespeeld en de ontvangst was echt geweldig. Onder in een 4 hoog gebouw een miswijzing van 4 meter. Zal het ook goed gaan als het nevelig is of wordt dan het signaal teveelverstoord door alle klein druppeltjes die in de lucht rond hangen. Hoe denken jullie er over. Piet <{POST_SNAPBACK}> Mijn X doet het geweldig, ook in de kleinste steegjes in de stad. En in de auto. Maar mijn ervaringen in bossen zijn toch iets minder: je raakt je signaal weliswaar niet kwijt, zoals in mijn oude 60C, maar de ontvangst lijkt op die van binnenshuis: hij gaat rondzwerven. Al een paar keer bij caches gehad: denk je op 0 meter te staan, dan wandelt hij zo naar 10 meter en dan weer de andere kant op. Bewegend gaat het wat beter. En dan moeten de meeste blaadjes nog komen!
Aanbevolen berichten