ronenbianca Geplaatst 12 april 2006 Geplaatst 12 april 2006 Hallo allemaal, Nu in het bezit zijnde van mijn premium membership wilde ik alle geocaches van de BeNeLux downloaden in GPX formaat, zodat ik de beschrijvingen van al die caches op mijn PDA kan zetten om deze te allen tijde te kunnen doen. Heeft iemand een idee om dit te doen?
Jurgen & Co Geplaatst 12 april 2006 Geplaatst 12 april 2006 Lees deze thread maar eens/ Thread Op de hoofdpagina van NL kun je ook alle nederlandse caches downloaden zonder beschrijvingen. Het zelfde geld voor belgie op de site van belgie.
Reintje de Vos † Geplaatst 12 april 2006 Geplaatst 12 april 2006 Op de hoofdpagina van NL kun je ook alle nederlandse caches downloaden zonder beschrijvingen. Het zelfde geld voor belgie op de site van belgie. Op de NL site kun je ook de caches in België en Luxenburg downloaden.
Twinlife Geplaatst 12 april 2006 Geplaatst 12 april 2006 En natuurlijk kan je deze pagina ook gebruiken. Gr Twinlife
ronenbianca Geplaatst 21 juni 2006 Auteur Geplaatst 21 juni 2006 trouwens, nog bedankt voor jullie reacties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden