Spring naar bijdragen

Media


MegaHeks

Aanbevolen berichten

Beste Grunnegers

 

Tot de Stichting Geocaching melde zich een student van de Rijksuniversiteit Groningen die voor zijn studie en voor een plaatselijke omroep (OOG-TV) en tv- reportage gaat maken over geocaching.

Het liefst zou hij een event mee willen maken maar is die net te laat voor GME. ( binnen nu en 2 weken)

 

Nu kunnen we weer oeverloos gaan ouwehoeren over wel/ niet aan meewerken maar dat heeft weinig zin in mijn ogen want dan "verzinnen" ze wel wat. Dus welke grunnenger durft dat op zich te nemen ?

 

Groetjes

MegaHeks

 

p.s Tel. en Email zijn bij mij bekend

bewerkt door MegaHeks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het liefst zou hij een event mee willen maken maar is die net te laat voor  GME. ( binnen nu en 2 weken)

 

 

Ik weet dat er een event in de maak is door een paar gekke Groningers :D maar het zal zeker niet binnen nu en twee weken plaats vinden.

 

En om het studentje met mij op pad te laten gaan, nee toch maar niet dan wijk ik van mijn standpunt af.

 

Gr Twinlife :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu kunnen we weer oeverloos gaan ouwehoeren over wel/ niet aan meewerken maar dat heeft weinig zin in mijn ogen want dan "verzinnen" ze wel wat. Dus welke gruninger durft dat op zich te nemen ?

Heb jij ook oeverloos mee geouwehoerd dan, kan me er niets van herinneren :lol1:

En om het studentje met mij op pad te laten gaan, nee toch maar niet dan wijk ik van mijn standpunt af.

 

Gr Twinlife  :beerchug:

Kijk daar houd ik van vriend, een man een man, een woord een woord :thumbup:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot de Stichting Geocaching melde zich een student van de Rijksuniversiteit Groningen die voor zijn studie en voor een plaatselijke omroep (OOG-TV) en tv- reportage gaat maken over geocaching.

Het liefst zou hij een event mee willen maken maar is die net te laat voor  GME. ( binnen nu en 2 weken)

 

Nu kunnen we weer oeverloos gaan ouwehoeren over wel/ niet aan meewerken maar dat heeft weinig zin in mijn ogen want dan "verzinnen" ze wel wat. Dus welke gruninger durft dat op zich te nemen ?

 

p.s Tel. en Email  zijn bij mij bekend

Als er geen (Stads) groninger geocacher zich meld, dan wil ikke wel ff op pad.

Om hem mooi Drente te laten zien, ipv van dat kale Grins.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er geen (Stads) groninger geocacher zich meld, dan wil ikke wel ff op pad.

Om hem mooi Drente te laten zien, ipv van dat kale Grins.

:beerchug: Wat een risico neem jij :lol1: Drenthe tikken zonder h als Kruimel dit leest vrees ik het ergste voor je :thumbup:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er geen (Stads) groninger geocacher zich meld, dan wil ikke wel ff op pad.

Om hem mooi Drente te laten zien, ipv van dat kale Grins.

:beerchug: Wat een risico neem jij :lol1: Drente tikken zonder h als Kruimel dit leest vrees ik het ergste voor je :thumbup:

Ik neem geen risico, hoogstens dat iemand aan de rand van NL kommentaar zal gaan hebben.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem geen risico, hoogstens dat iemand aan de rand van NL kommentaar zal gaan hebben.

:beerchug:

Ik volg even de gedachtengang van JdBH "denken" hmmmm .... "humor wat is dat" nooit van gehoord :lol1:

Ik ken een paar mensen die bijna van Nederland of liever gezegd van de wereld af vallen, deze hebben echter wel humor :thumbup:

JdBH neem hier een voorbeeld aan :P

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort zorgt een drentH dat die manH in de banH gaat. :beerchug:

 

Ger@ld (zonder H)

 

Maar nu nog even on-topic.

Lusten studenten ook poffertjes of lusten ze alleen magnetron-ping-maaltijden en pizza?

 

Ger@ld

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om het studentje met mij op pad te laten gaan, nee toch maar niet dan wijk ik van mijn standpunt af.

Maak je me toch nieuwsgierig naar je standpunt.

@ buxx. Zoekt en ook gij zult vinden op dit forum :P

 

Geheel tegen mijn principe maar vooruit, ik zal ook eens on topic gaan, 10 juni is er een vervolg op het GOTHeo, wel niet in Groningen en ook niet binnen een paar weken. Uit ervaring weet ik echter dat die studenten niet zo'n haast hebben en er rustig een jaartje langer over doen :P

Ruud B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om het studentje met mij op pad te laten gaan, nee toch maar niet dan wijk ik van mijn standpunt af.

Maak je me toch nieuwsgierig naar je standpunt.

@ buxx. Zoekt en ook gij zult vinden op dit forum :thumbup:

 

 

 

Knap werk van je om te quoten op iets wat er niet (meer) staat.....of is dit een foutje van een mod. ;)

 

 

Deze topic gaat niet over het overheerlijke poffertjes event...graag weer on topic

 

Bericht verwijderd verdere off topic berichten worden verwijderd....

 

 

Volgens mij is het draadje vanaf postje drie tot bijna de laatste off-topic geworden, kan aan mij liggen hoor. :thumbup:

 

Nah ja ook een manier van modereren dit. ;)

 

Gr Twinlife :cry:

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...