The dodgers Geplaatst 13 april 2006 Geplaatst 13 april 2006 Ik heb deze cache als laatste gelopen en zat ook met het adoptie-idee te spelen. Helaas woon ik niet in Rhenen, maar ik werk er. Als iemand hem heel graag wil adopteren, zou mij dat om eerlijk te zijn beter uitkomen. Ik zou zeggen stuur me een email. Ik heb vandaag foto's van de cache met geen inhoud gefotografeerd (met camera van het werk) . Ook heb ik alle emails die ik wanhopig heb verstuurd aan de Woerdjes bewaard. Misschien dat dit helpt bij adoptie. Groetjes, The Dodgers muisje@xs4all.nl
Spider Geplaatst 16 april 2006 Geplaatst 16 april 2006 Heb als beginner pas 12 caches achter de rug, waarvan er 1 zeker een ''onderhouds'' beurt nodig heeft. Zal 'm hier niet noemen, maar heb de maker inmiddels wel op de hoogte gesteld ervan!
t-bones Geplaatst 17 april 2006 Geplaatst 17 april 2006 REACTIE OP DE BESTEVAERCACHE Wij zijn de laatste die op 5 feb. de cache gevonden hebben en daarna weer verstopt. Daar wij hem open en bloot in het bos vonden op 20 meter afstand van het"stronkje" bleek toch dat hij makkelijk te rippen was op de plek waar hij gelegen moet hebben. Wij hebben hem aan de wat "stillere" kant van het stronkje verstopt. Alle eerlijkheid gebied ons te zeggen dat wij bij de foto's van de logs het goede stronkje niet zijn tegen gekomen! Of hij er nog ligt kunnen wij ook niet zeggen, maar misschien kan een volgend team daar uitsluitsel over geven?! <{POST_SNAPBACK}> Daar is-tie dan: de cacheplek op 15-4 bezocht op basis van onze eerdere 'found'. De plek heeft veel speelpleksporen en de cache is weg. Via de website van de Scoutinggroep 'Bestevaer' de teamleden opgespoord en nog de zelfde dag antwoord gehad. De teamleden zitten op dit moment in het buitenland en kunnen er dus even niet bij. Zodra ze terug komen gaan ze met de cache aan de gang. Tot die tijd staat de cache op disabled. Hopelijk komen er geen teleurgestelde logs meer...
supie Geplaatst 17 april 2006 Geplaatst 17 april 2006 REACTIE OP DE BESTEVAERCACHE Wij zijn de laatste die op 5 feb. de cache gevonden hebben en daarna weer verstopt. Daar wij hem open en bloot in het bos vonden op 20 meter afstand van het"stronkje" bleek toch dat hij makkelijk te rippen was op de plek waar hij gelegen moet hebben. Wij hebben hem aan de wat "stillere" kant van het stronkje verstopt. Alle eerlijkheid gebied ons te zeggen dat wij bij de foto's van de logs het goede stronkje niet zijn tegen gekomen! Of hij er nog ligt kunnen wij ook niet zeggen, maar misschien kan een volgend team daar uitsluitsel over geven?! <{POST_SNAPBACK}> Daar is-tie dan: de cacheplek op 15-4 bezocht op basis van onze eerdere 'found'. De plek heeft veel speelpleksporen en de cache is weg. Via de website van de Scoutinggroep 'Bestevaer' de teamleden opgespoord en nog de zelfde dag antwoord gehad. De teamleden zitten op dit moment in het buitenland en kunnen er dus even niet bij. Zodra ze terug komen gaan ze met de cache aan de gang. Tot die tijd staat de cache op disabled. Hopelijk komen er geen teleurgestelde logs meer... <{POST_SNAPBACK}> Ben benieuwd, wij hebben nl. ook een mail naar hen gestuurd en daar tot op de dag van vandaag niets op gehoord. Wiij hebben hen laten weten hoe of wat wij hem verstopt hebben en dat wij eventueel ook bereid zijn daar foto's van te versturen, daar wij hem open en bloot in het bos gevonden hadden. Het zou zonde zijn als de cache inderdaad verdwenen is en niet meer terug komt! We wachten af!!
Aanbevolen berichten