Spring naar bijdragen

Geocoin uit cache meegenomen die nog niet is gelogd


maca_en_niels

Aanbevolen berichten

Gisteren na het werk nog even een cache gedaan om mijn IQ te bewijzen aan mijn vriendje. Bij de cache vonden we o.a. een geocoin. :blink:

Op het internet zat deze coin nog niet in de cache. De coin komt van het GME event. Ik vermoed dus dat de 'heren van het GME' het nog even te druk hebben om hun administratie bij te werken.

 

Maar hoe pak ik dit nu aan? ik heb voor nu nog even niet de coin gelogd, maar wil dat wel graag z.s.m. doen zodat ik de coin weer ergens kan droppen.

 

Kan ik beter nog even afwachten? of toch de coin grabben en dan in de cache plaatsen en hem er weer uit retrieven? want ik wil eigenlijk wel de vindplaats loggen. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

of toch de coin grabben en dan in de cache plaatsen en hem er weer uit retrieven? want ik wil eigenlijk wel de vindplaats loggen.  :D

 

Er is blijkbaar iemand vergeten om de coin uit het GME te loggen. Je zou nog een paar dagen kunnen wachten en dan doen zoals je hierboven zelf beschreven hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou dus degene die de coin dan nu op "papier" nog in zijn bezit heeft, even kunnen mailen.

Niet iedereen heeft de caches al gelogd en dus de TBs en de coins gedropt.

 

Wij hebben bijvoorbeeld ergens in een van de GME caches een coin achter gelaten en wat TB's, maar zijn nog niet in de gelegenheid geweest om ook maar een van de caches die we gevonden hebben, of zelfs het event, te loggen. Dus het kan wel een coin zijn die we ergens geplaatst hebben.

We hebben notabene de foto's die we geschoten nog verder niet bekeken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook nog een Michigan Geocoin op m'n bureau liggen die ik afgelopen zaterdag heb gevonden in een cache in de buurt van het GME, in The Love Boat. Ook deze heb ik nog niet kunnen loggen omdat hij op 'papier' nog in het Erica-fort ligt.

 

Gewoon nog een paar daagjes geduld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...