Ruben Geplaatst 10 december 2002 Share Geplaatst 10 december 2002 Hoi, Zie net dat op de site van Carp dat er in hun magazine een stuk over geocachen staat. Wie heeft het gelezen en eventueel gescand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
newly_weds Geplaatst 29 december 2002 Share Geplaatst 29 december 2002 Ik heb het misschien nog ergens liggen. Het was niet heel erg speciaal. Inscannen gaat wat moeilijk door het formaat van Carp tenzij iemand een grote scanner ergens heeft. Als ik het vind kan ik het ook toesturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woudreus Geplaatst 29 december 2002 Share Geplaatst 29 december 2002 Hoi, Zie net dat op de site van Carp dat er in hun magazine een stuk over geocachen staat. Wie heeft het gelezen en eventueel gescand? Ik heb 'm hier nog liggen. Scannen van hele pagina's gaat wat lastig, maar als het je vooral om de tekst gaat, wil ik wel een poging wagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woudreus Geplaatst 1 januari 2003 Share Geplaatst 1 januari 2003 Ik heb het artikel ingescand en online gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 januari 2003 Share Geplaatst 1 januari 2003 Breggle bedankt. Hoewel een geïnteresseerde er niet zoveel info uit kan halen, vind ik het toch wel een aardig stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden