Spring naar bijdragen

Locked - Deelnemer aan discussie sluit discussie


Gast 67-1015246823

Aanbevolen berichten

Ik hoop dus ook dat GeoBabe's vorige postje, dus van hierboven, niet wordt verwijderd. Dan kan iedereen zien waar het allemaal om draait.

Iedereen heeft zo z'n mening... En die moeten we maar respecteren, of we d'r nou blij mee zijn of niet, en soms kan het natuurlijk wel erg confronterend zijn...

Maar ja, da's, denk ik, het gevaar van communiceren via een forum... Lekker veilig van achter het toetsenbord.

 

Ralph  

 

PS

Het bericht zal blijven staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 73-1011035307

Ik had de ignore-funktie gelukig al heel lang ontdekt. Je kan toch niet verwachten dat ik me tot dat nivo ga verlagen he?

 

Ga zo door zou ik zeggen. Hoe meer hoe beter zelfs. Mensen zullen je waarschijnlijk nu al heeeeeeel stoer vinden maar het kan natuurlijk altijd nog beter!

 

Ben het verder helemaal met Walter eens. Dit zijn dan ook de laatste woorden die ik eraan vuil maak! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, volgens mij is het moment van "[u:post_uid0]het algemene bericht[/u:post_uid0]" aangebroken. Verwacht echter niet dat het helpt in deze.

 

Verder ben ik het volledig met Walter eens en zal na deze opmerking niet meer op enig artikel of iets dergelijks reageren.

 

Dus GeoBabe, wat mij betreft val je nu voortaan in de categorie     [b:post_uid0]DEL *.*[/b:post_uid0]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...